نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش در کرمانشاه افتتاح شد
27 آذر 1399 - 14:52
بازدید 106
8

نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار روز پنجشنبه با حضور معاون استاندار و با محوریت پارک علم و فناوری کرمانشاه افتتاح شد. به گزارش گفتمان زاگرس؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، از دانشگاه‌های رازی و صنعتی و دیگر دستگاه‌های […]

پ
پ

نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار روز پنجشنبه با حضور معاون استاندار و با محوریت پارک علم و فناوری کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش گفتمان زاگرس؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، از دانشگاه‌های رازی و صنعتی و دیگر دستگاه‌های اجرایی که در برپایی آن تلاش کرده‌اند، قدردانی کرد.

«افشین کریمی» برپایی این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردها و تلاش‌های یکسال اخیر پژوهشگران و اندیشمندان دستگاه های اجرایی استان دانست و گفت: آنها در قالب این نمایشگاه می‌توانند نتایج و حاصل اقدامات انجام شده خود را به معرض نمایش بگذارند.

وی همچنین با اشاره به فرصت فراهم شده توسط ویروس کرونا برای توجه بیش از پیش به فضای مجازی، افزود: برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی به این شیوه می‌تواند استقبال عموم را برای بازدید از آن افزایش دهد.

معاون استاندار کرمانشاه در عین حال خواستار اطلاع‌رسانی گسترده در خصوص برپایی این نمایشگاه کرد و گفت: بدون شک بسیاری در استان و کشور علاقه‌مند به بازدید از چنین نمایشگاه‌هایی هستند.

وی خاطرنشان کرد: فضای مجازی و آموزش‌ها و برنامه‌های اجرا شده در آن ثابت کرده که می‌تواند مکمل خوبی برای آموزش‌ها و برنامه‌های فیزیکی و حضوری باشد و باید تقویت شود.

کریمی در پایان با اشاره به استقبال خوب صورت گرفته از نمایشگاه سال گذشته، گفت: آن نمایشگاه نه تنها مخاطبان خاص بلکه توانست مخاطبان عام را نیز جذب کند و امیدوارم امسال هم این اتفاق رخ دهد.

برپایی نمایشگاه با حضور ۳۷ دستگاه

سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه نیز در این مراسم از حضور ۳۷ دستگاه اجرایی شامل دانشگاه‌ها و مراکز علمی، ادارات و مراکز نظامی و انتظامی و پارک‌های علم و فناوری در نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش، فناری و فن بازار خبر داد.

«سیامک آزادی» همچنین با اشاره به ایجاد ۱۸۲ غرفه در نمایشگاه، خاطرنشان کرد: ۳۲۸ محصول علمی تولید شده و ۱۷۷ دستاورد به نمایش گذاشته شده است.

وی در پایان و با بیان اینکه در این نمایشگاه دستگاه های شرکت کننده به معرفی آثار علمی و پژوهشی خود در یک سال اخیر پرداخته‌اند، گفت: تلاش می‌کنیم سال آینده این نمایشگاه به صورت حضوری و مجازی برگزار شود.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.