پرداخت مطالبات مراکز درمانی کرمانشاه با شیوع ویروس کرونا
20 تیر 1399 - 11:03
بازدید 166
8

مدیرکل بیمه سلامت استان از پرداخت ویژه مطالبات مراکز درمانی بیمارستانی و غیردانشگاهی با شیوع ویروس کرونا خبر داد. به گزارش گفتمان؛کیومرث مظفری ضمن اشاره به لزوم پرداخت مطالبات مراکز درمانی با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان اظهار داشت: خوشبختانه اعتبارات قابل توجهی به استان تزریق شد به نحویکه کلیه مطالبات […]

پ
پ

مدیرکل بیمه سلامت استان از پرداخت ویژه مطالبات مراکز درمانی بیمارستانی و غیردانشگاهی با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گفتمان؛کیومرث مظفری ضمن اشاره به لزوم پرداخت مطالبات مراکز درمانی با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان اظهار داشت: خوشبختانه اعتبارات قابل توجهی به استان تزریق شد به نحویکه کلیه مطالبات سال ۹۷ تسویه و مطالبات سال ۹۸ در بخش غیردانشگاهی و سرپایی تا بهمن ماه و در بخش بیمارستانی تا دی ماه پرداخت شده است.

 مدیرکل بیمه سلامت استان با بیان اینکه مطالبات هرساله مراکز درمانی یه صورت جداگانه تامین اعتبار و تزریق می شود تصریح کرد: مطالبات فروردین و اردیبهشت ماه ۹۹ در بخش غیردانشگاهی تسویه شده است. مطالبات مراکز درمانی و خدمات سطح یک روستایی در بخش دانشگاهی به صورت علی الحساب در ماه های فروردین و اردیبهشت پرداخت شده است.

 وی در پایان افزود: تاخیر در پرداخت مطالبات به دلیل روند کاری است بطوریکه از زمان پذیرش اسناد تا پرداخت آن سه ماه وقت لازم است که می توان گفت با توجه به شرایط وضعیت پرداخت مطالبات در استان مناسب می باشد. وپرداخت مطالبات مربوط به نسخه نویسی الکترونیکی خرداد ماه نیز تامین شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.