استاندار:مصوبات سفر معاونان وزیر تعاون به چهارمحال و بختیاری پیگیری شد
29 آذر 1399 - 14:52
بازدید 131
6

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به سفر آبانماه امسال معاونان وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی به این استان گفت: در این سفر برای استان مصوباتی به تصویب رسید که روز شنبه در حضور وزیر و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، این مصوبات بررسی و پیگیری قرار گرفت. به گزارش گفتمان زاگرس به […]

پ
پ

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به سفر آبانماه امسال معاونان وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی به این استان گفت: در این سفر برای استان مصوباتی به تصویب رسید که روز شنبه در حضور وزیر و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، این مصوبات بررسی و پیگیری قرار گرفت.

به گزارش گفتمان زاگرس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی افزود: به همراه نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی در نشستی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسوولان شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)، مصوبات  کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با حضور معاونان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آبان‌ماه سال‌جاری پیگیری شد.
وی افزود: در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری مقرر شد برای ایجاد رونق و اشتغال در این استان، طرح‌های سرمایه‌گذاری در حوزه اشتغال و تولید از شرکت‌های سرمایه‌گذاری مانند شستا و بانک رفاه کارگران اجرایی شود.
عباسی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری شرکت‌های سرمایه‌گذاری مانند شستا در استان می‌تواند باعث رونق اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری شود.
وی یادآور شد: ظرفیت‌های بسیاری برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف این استان وجود دارد که پتانسیل مطلوبی برای حضور سرمایه‌گذاران متقاضی سرمایه‌گذاری در این استان است.
عباسی با اشاره به تصویب کلیات اجرایی طرح‌های پیشنهادی در جلسه کارگره اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در این راستا باید کارگروهی از معاونان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط نسبت به بررسی راهکارهای اجرایی این طرح‌ها تشکیل و فعال شود.
وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی برای ۶ استان کمتر توسعه‌یافته کشور از جمله چهارمحال و بختیاری برنامه‌هایی به‌منظور توسعه و اشتغال در نظر دارد.
 جمعی از معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه در آبان‌ماه سال‌جاری در سفری ۲ روزه به چهارمحال و بختیاری از روند سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و مشکلات واحدهای تولیدی در شهرستان‌های ۱۰‌ گانه این استان بازدید کردند.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.