برقراری بیش از ۲۴ هزار تماس با صدای مشاور بهزیستی کرمانشاه
01 دی 1399 - 14:05
بازدید 134
5

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۲۴ هزار و ۹۰۰ تماس موفق با صدای مشاور بهزیستی کرمانشاه به شماره ۱۴۸۰ برقرار شده است. فرحناز محمدی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲۴ هزار و ۹۰۰ تماس موفق با صدای مشاور بهزیستی کرمانشاه به شماره ۱۴۸۰ برقرار شده […]

پ
پ

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۲۴ هزار و ۹۰۰ تماس موفق با صدای مشاور بهزیستی کرمانشاه به شماره ۱۴۸۰ برقرار شده است.

فرحناز محمدی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲۴ هزار و ۹۰۰ تماس موفق با صدای مشاور بهزیستی کرمانشاه به شماره ۱۴۸۰ برقرار شده است.

وی افزود: از این تعداد تماس با مرکز صدای مشاور تعداد ۲ هزار و ۶۰۰ مورد مربوط به استرس های ناشی از کرونا بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بیان کرد: انواع مشاوره در خصوص اعتیاد، طلاق پیش از ازدواج، تحصیلی و تربیتی، مشکلات فردی، اختلالات روانی و مشاوره حقوقی در مرکز صدای مشاور بهزیستی ارائه می‌شود.

محمدی با اشاره به کیفیت مشاوره ارائه شده توسط کارشناسان مرکز ۱۴۸۰ تصریح کرد: با توجه به نظرسنجی صورت گرفته میزان اثر بخشی و رضایت مراجعه کنندگان حدود ۸۰ درصد است.

وی خاطر نشان کرد: این سامانه از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲ شب آماده ارائه مشاوره رایگان کاهش اضطراب و نگرانی از بیماری کرونا به همشهریان است.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.