ناخالصی های انقلابی، امروز چهره انقلاب را به گروگان گرفته اند و چماق باج خواهی به دست گرفته اند
اقدام صداوسیما؛ فرار رو به جلو یا نعل وارونه؟/کارشناس و رسانه تسهیل گر به یک اندازه مجرمند
پزشکیان ریش گرو میگذارد، مخالفانش به اعتبار آن وام می گیرند
ایران به شیمی درمانی نیاز دارد/ هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم
ماموریت تندروها نابودی صنعت هسته ای ایران از بیخ و بن بود
جنگ فقط آوار و بمب نیست؛ قتلگاه فردا و امروز ماست!/اگر جای قالیباف ،عراقچی و دیگر عقلای نظام بودم !
پیروزی مقاومت، ضرورت دیپلماسی هوشمند/ از جنگ تحمیلی تا توافق راهبردی
در جهان موازی پایداری ها چه می گذرد ؟!
لخت کردن مرز مهران به نام توسعه مرز چیلات، نشانه هنر مدیریتی نیست/لخت کردن مرز مهران به نام توسعه مرز چیلات، نشانه هنر مدیریتی نیست
قتل در چرداول، ایلام؛ روایت یک شب خونین
استاندار ایلام گفت: تلفیق آموزش و پرورش با رشتههای صنعتی در قالب مراکز مهارتی، زمینهساز توسعه پایدار و اشتغالزایی در استان است.
استاندار ایلام در گردهمایی استانداران، با پیشنهاد گشایش مرزهای «هلاله شمالی» و «چنگوله»، استارت گام دوم دیپلماسی مرزی فعال خود را زد.
استاندار ایلام گفت: ۸۰ درصد پروژههای مدرسه سازی ایلام در مناطق روستایی و دورافتاده است.
استاندار ایلام با اشاره به نقش مرز تازهمصوب چیلات در تقویت محور ارتباطی مهران، گفت: طراحی و اجرای زیرساختهای این گذرگاه باید با نگاه راهبردی و آیندهنگر انجام شود.
استاندار ایلام از جذب ۲.۷ همت اعتبار عمرانی سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و گفت که همه دستگاههای های اجرایی مشمول باید با جدیت تلاش خود را برای تخصیص کامل منابع در نظر گرفته شده بهکار گیرند.
استاندار ایلام گفت: استان شاهد آغاز پروژهای بزرگ در حوزه انرژی است؛ طرحی که با مشارکت وزارت نفت و سرمایهگذاری بالغ بر ۹ هزار میلیارد ریال و ۱۱ میلیون یورو، عملیات لرزهنگاری و اکتشاف منابع نفت و گاز را در چهار شهرستان این استان هدف قرار داده است.
استاندار ایلام با اشاره به اهمیت محور ارتباطی مهران–تهران–اندیمشک، این مسیر را یکی از اولویتهای راهبردی استان دانست و گفت: ۹۴ کیلومتر از این مسیر پیمانسپاری شده و عملیات اجرایی آن آغاز شده و ۲۶ کیلومتر دیگر نیز در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد.
رئیس گذرگاههای مرزی کشور عراق جهت بازدید از مرز چیلات دهلران، از مرز مهران وارد ایران شد.
استاندار ایلام، در ادامه رایزنیهای خود در تهران، با حضور در نهاد ریاستجمهوری با معاون اول رئیسجمهور، دیدار و گفتوگو کرد.
استاندار ایلام در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مسائل و مشکلات استان در این حوزه را پیگیری و بر رفع آنها تاکید کرد.