ناخالصی های انقلابی، امروز چهره انقلاب را به گروگان گرفته اند و چماق باج خواهی به دست گرفته اند
اقدام صداوسیما؛ فرار رو به جلو یا نعل وارونه؟/کارشناس و رسانه تسهیل گر به یک اندازه مجرمند
پزشکیان ریش گرو میگذارد، مخالفانش به اعتبار آن وام می گیرند
ایران به شیمی درمانی نیاز دارد/ هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم
ماموریت تندروها نابودی صنعت هسته ای ایران از بیخ و بن بود
جنگ فقط آوار و بمب نیست؛ قتلگاه فردا و امروز ماست!/اگر جای قالیباف ،عراقچی و دیگر عقلای نظام بودم !
پیروزی مقاومت، ضرورت دیپلماسی هوشمند/ از جنگ تحمیلی تا توافق راهبردی
در جهان موازی پایداری ها چه می گذرد ؟!
لخت کردن مرز مهران به نام توسعه مرز چیلات، نشانه هنر مدیریتی نیست/لخت کردن مرز مهران به نام توسعه مرز چیلات، نشانه هنر مدیریتی نیست
قتل در چرداول، ایلام؛ روایت یک شب خونین
معاون شبکه بهداشت و درمان سرپلذهاب گفت: در بیمارستان شهدای این شهرستان تخت خالی برای پذیرش افراد مبتلا به ویروس کرونا نداریم و این شرایط بحرانی کرونا با قرنطینه خانگی کنترل و مدیریت میشود.
اما ؛ آقای وزیر ! در بسیاری از استانها وشهر های کشور به خاطر عدم تجهیزات ونبود دستگاه تشخیصی مردم در این شرایط سخت با مرگ دست پنجه نرم می کنند وبسیاری به خاطر عدم تشخیص به موقع جان باختند ، حال چه شده که فیلت یاد هندوستان کرده است !
از سر اجبار به این خاطر می گویم ،در بعضی مواقع انسان می تواند راه خود را انتخاب کند ،اختیار خودش را دارد ،برود یا بماند ! بنشیند یا سرپا نماند ،ازدواج کند یا نکند ! شاید برخی بخاطر افکار پوسیده برای غلبه بر نداشته هایشان واز سر استیصال همچنان مرگ وزندگی را به اقبال وقسمت گره بزنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۲۶ هزار و ۴۸۶ نفر خبر داد.
استاندار همدان گفت:تعطیلی بازار همدان به علت شیوع ویروس کرونا شایعه بوده و همچنان محدودیتها براساس رنگبندی اعمال میشود.
اما با این حال کرونا در کشور ما بهانه ای شد تا بازار بطور فزاینده ای رها، تورم افسارگسیخته و به دنبال آن افزایش قیمتها و کاهش و نایاب شدن برخی کالاهای اساسی را شاهد و ناظر باشیم.
اینبار کانون خیزش پیک چهارم کرونا استان همسایه جنوبی ایلام یعنی خوزستان است وهمین همسایگی و مراودات مردمان شهرستان های جنوبی استان ایلام با خوزستان مسیر را برای شیوع گسترده آن در سطح استان هموار نموده است . موج خطرناکی که آثار آن به وضوح در شهرستان های جنوبی استان مشهود است
سرپرست شبکه بهداشت دهلران گفت: این صنوف به دلیل رعایت نکردن دستورالعملهای ستاد مقابله با کرونا و فعالیت عادی پلمپ شدهاند.
همه این ها حاوی یک پیام است ؛ "مردم از کرونا غفلت کرده اند " عادی انگاری بعنوان نتیجه عادی سازی ها از سوی دستگاههای مسئول باعث شده تا مردم پروتکل ها را کنار بگذارند !نتیجه همه این رفتارها به این جا ختم شده است که رنگ نقشه رفته رفته زرد وزردتر خواهد شد!
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:هم اکنون ۲۴ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های سطح استان بستری هستند و ۲۳۹۲۵ نفر نیز بهبودی خود را به دست آورده اند.