ناخالصی های انقلابی، امروز چهره انقلاب را به گروگان گرفته اند و چماق باج خواهی به دست گرفته اند
اقدام صداوسیما؛ فرار رو به جلو یا نعل وارونه؟/کارشناس و رسانه تسهیل گر به یک اندازه مجرمند
پزشکیان ریش گرو میگذارد، مخالفانش به اعتبار آن وام می گیرند
ایران به شیمی درمانی نیاز دارد/ هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم
ماموریت تندروها نابودی صنعت هسته ای ایران از بیخ و بن بود
جنگ فقط آوار و بمب نیست؛ قتلگاه فردا و امروز ماست!/اگر جای قالیباف ،عراقچی و دیگر عقلای نظام بودم !
پیروزی مقاومت، ضرورت دیپلماسی هوشمند/ از جنگ تحمیلی تا توافق راهبردی
در جهان موازی پایداری ها چه می گذرد ؟!
لخت کردن مرز مهران به نام توسعه مرز چیلات، نشانه هنر مدیریتی نیست/لخت کردن مرز مهران به نام توسعه مرز چیلات، نشانه هنر مدیریتی نیست
قتل در چرداول، ایلام؛ روایت یک شب خونین
عباس عبدی نوشت: وظیفه یک حکومت این نیست که بگوید این اعتراضات مورد بهرهبرداری دشمن قرار میگیرد، چون این طبیعی است، آنان براساس قدرت و منافع خودشان با حکومت معامله میکنند. وظیفه حکومت این است که با درایت و آیندهنگری و روشنبینی سیاسی اجاره ندهد که چنین حوادثی در کشور شکل گیرد. حوادثی که کاملاً قابل پیشبینی بوده و علت اصلی آن نیز بیدرایتی در سیاست رسمی است.
بدون اینکه به این موضوع اندیشیده شود که نشنیدن صدای این مردم ،باز نکردن باب گفتگو با مخالفین و حتی کنترل ظاهری ناآرامی ها همان پاک کردن صورت مساله و بنوعی گول زدن خود است ،چرا که مدام که صدای این مردم شنیده نشود ،فضای گفتگو ایجاد نشود و به مطالبات مردم جامه عمل پوشانیده نشود ،این آتش در زیر خاکستر باقی خواهد ماند و با بهانه دیگر باز اش همان آش و کاسه همان کاسه خواهد بود !
به مرزهای بین المللی نباید تجاوز شود و تروریستها هم به مرزهای ما نزدیک نشوند. اگر اینها نزدیک شوند قطعا برخورد خواهد شد. حضرت آیتالله خامنهای تاکید کردند: در مورد آمریکا سیاست ما حساب شده و مشخص است و این سیاست با رفت و آمد اشخاص تغییر نمیکند؛ این که چه کسی رئیس جمهور بشود […]
جمهوری اسلامی می تواند در قبال “جو بایدن”، همان سیاستی را پیش بگیرد که در قبال باراک اوباما پیش گرفت. رویکرد تهران در برابر اوباما این بود که تا حد ممکن امتیاز بگیرد ولی وارد فاز رفع مشکل ارتباطی نشود. در مقابل دولت اوباما هم کوشید در قبال تضعیف برنامه هسته ای ایران، امتیازاتی بدهد […]