ممنوعیت تردد مسافر از مرز باشماق مریوان لغو شد
06 دی 1399 - 7:58
بازدید 205
5

– مدیرکل گمرک باشماق مریوان گفت: تردد مسافر به اقلیم کردستان عراق از مرز باشماق مریوان از امروز شنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دوباره از سرگرفته شد. به گزارش گفتمان زاگرس:فرید حق‌پناه به دستورالعمل تعطیلی گذرگاه‌های مرزی اقلیم کردستان عراق و ایران اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور کنترل ویروس جدید کرونای انگلیسی و از ساعت […]

پ
پ

– مدیرکل گمرک باشماق مریوان گفت: تردد مسافر به اقلیم کردستان عراق از مرز باشماق مریوان از امروز شنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دوباره از سرگرفته شد.

به گزارش گفتمان زاگرس:فرید حق‌پناه به دستورالعمل تعطیلی گذرگاه‌های مرزی اقلیم کردستان عراق و ایران اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور کنترل ویروس جدید کرونای انگلیسی و از ساعت ۲۴ روز پنجم دی امسال ورود مسافر ایرانی به اقلیم کردستان عراق و خروج مسافر عراقی از اقلیم به سمت ایران تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد.

وی اضافه کرد: با توجه به تماس تلفنی امروز از کنسولگری جمهوری اسلامی ایران، برابر تصمیم وزارت داخله اقلیم کردستان عراق، مرز باشماق از امروز شنبه ششم دی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی قبلی، برای تردد مسافر آزاد است. 

مدیرکل گمرک باشماق مریوان یادآور شد: بر این اساس هموطنان می‌توانند با در دست داشتن جوابیه آزمایش تست ویروس کرونا، به اقلیم کردستان عراق سفر کنند و همچنین شهروندان عراقی نیز پس از ارائه جوابیه تست کرونا به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران نسبت به اخذ ویزای سفر به کشورمان اقدام کنند.

مرز رسمی باشماق مریوان در کردستان یکی از مهمترین مرزهای رسمی زمینی ایران با اقلیم کردستان عراق به شمار می‌آید و این گمرک در زمینه ترانزیت، صادرات، امور مسافری و مقدار قابل توجهی در بخش واردات فعال است.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.