جریمه قاچاق چوب در کهگیلویه و بویراحمد ۱۰ برابر شد
06 دی 1399 - 13:43
بازدید 106
6

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جریمه هر کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد ۱۰ برابر شد. به گزارش گفتمان زاگرس، غلامحسین حکمتیان بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با موافقت دادگستری کهگیلویه و بویراحمد و بر اساس مصوبه جدید جریمه هر کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق از ۱۵ هزار تومان […]

پ
پ

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جریمه هر کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد ۱۰ برابر شد.

به گزارش گفتمان زاگرس، غلامحسین حکمتیان بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با موافقت دادگستری کهگیلویه و بویراحمد و بر اساس مصوبه جدید جریمه هر کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق از ۱۵ هزار تومان به ۱۵۰ هزار تومان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه جرایم فعلی به دلیل پایین بودن نرخ جریمه بازدارنده نبودند، گفت: جریمه هر کیلو ذغال قاچاق نیز از ۳۰ هزار تومان به ۳۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

حکمتیان تصریح کرد: مصوبه جدید افزایش جریمه قاچاق چوب و زغال، به همه محاکم قضائی در سراسر استان ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه قاچاق چوب، نابودی جنگل‌ها و درختان را به دنبال دارد، گفت: ۲۴ تن چوب و ۱۹ تن ذغال قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای سال جاری تاکنون از سودجویان کشف و ضبط شده است.

حکمتیان افزود: همچنین طی این مدت ۱۹۸ دستگاه خودروی حامل چوب و ذغال قاچاق نیز با هدف جلوگیری از تخریب جنگل‌ها و مقابله با قاچاقچیان چوب، توقیف شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.