مشکلات اقتصادی بیشترین اثر منفی را بر نیروهای خدماتی گذاشته است
08 دی 1399 - 15:47
بازدید 131
2

استاندار کرمانشاه گفت: فشارهای اقتصادی ناشی تحریم‌ها و بحران کرونا بیشترین اثر منفی را بر زندگی قشرهایی مانند نیروهای خدماتی که حقوق و مزایای کمتری برخوردارند؛ گذاشته است و به همین دلیل سعی کرده‌ایم در حد توان به معیشت این عزیزان در قالب اضافه‌کاری و سبد کالا کمک کنیم. به گزارش گفتمان زاگرس:هوشنگ بازوند روز […]

پ
پ

استاندار کرمانشاه گفت: فشارهای اقتصادی ناشی تحریم‌ها و بحران کرونا بیشترین اثر منفی را بر زندگی قشرهایی مانند نیروهای خدماتی که حقوق و مزایای کمتری برخوردارند؛ گذاشته است و به همین دلیل سعی کرده‌ایم در حد توان به معیشت این عزیزان در قالب اضافه‌کاری و سبد کالا کمک کنیم.

به گزارش گفتمان زاگرس:هوشنگ بازوند روز دوشنبه در آیین تجلیل از پرسنل خدماتی استانداری کرمانشاه که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، مدیرکل حوزه استاندار و پرسنل حوزه خدمات استانداری کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار داشت: برخی جلسات مانند این نشست صمیمانه که با حضور پرسنل شریف و تلاشگر حوزه خدمات استانداری تشکیل شده است بسیار دلنشین و خاطره انگیز هستند.  

وی خطاب به نیروهای خدمات افزود: تشکر و قدردانی از شما عزیزان که خدمتگزاران خالص، مخلص و بی ریای مجموعه استانداری هستند یک حلاوت و حس خوب است.  

مدیر ارشد کرمانشاه عنوان کرد: در طول این سه سال، بارها و بارها از نزدیک شاهد بوده‌ام که این عزیزان با کمترین امکانات، سخت‌ترین کارها را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند و این جای تقدیر بسیار دارد.

وی با تاکید بر اینکه پرسنل شریف و تلاشگر حوزه خدمات، آیینه تمام نمای دستگاه اجرایی کشور در استان هستند؛ گفت: مقامات کشوری هنگام سفر به کرمانشاه در اولین قدم با نمای بیرونی، نظم و نظافت مجموعه استانداری روبرو می شود و این شرایط مناسب و آبرومند حاصل زحمات شما عزیزان است.

بازوند یادآور شد: تمام زحمات طاقت فرسای نظافت و پذیرایی و نگهداری از فضای سبز بسیار زیبای استانداری بر دوش این عزیزان خدماتی است.

وی ادامه داد: تلاش های این عزیزان به عنوان یارانی صدیق و وفادار در بهبود عملکرد و ارتقای کارآمدی مجموعه استانداری بسیار اثرگذار بوده و ما به بزرگی این کار واقف هستیم و دست تک تک این افراد زحمتکش را می‌بوسم.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: در جریان بحران زلزله، استانداری شاهد حضور روزانه وزرا، نمایندگان و هیات های مختلف بود و حجم بزرگی از زحمات پذیرایی بر دوش این عزیزان بود و این خدمات دلسوزانه در بحران سیل و کرونا هم تداوم داشته و دارد.  

وی افزود: طی این سال‌ها که در عرصه های مختلف مدیریتی در کرمان، همدان، مرکزی و لرستان بوده ام، قدردانی از این نیروهای خدمتگزار و زحمتکش یکی از رویه های همیشگی من بوده است و به دوستی و تداوم ارتباط با آن ها افتخار کرده ام.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.