مدیران در این شرایط سخت باید مشکل گشا باشند
09 دی 1399 - 15:45
بازدید 140
3

استاندار ایلام با بیان اینکه تمام تلاش مسوولان کمک به رونق اقتصادی باشد، گفت: مدیران در این شرایط سخت باید مشکل گشا باشند و با افق دید بلند به مسایل نگاه کند، بطوری که خروجی کار هر مدیر منتج به رفع موانع و تنگناها شود به گزارش گفتمان زاگرس:قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست ستاد تسهیل و […]

پ
پ

استاندار ایلام با بیان اینکه تمام تلاش مسوولان کمک به رونق اقتصادی باشد، گفت: مدیران در این شرایط سخت باید مشکل گشا باشند و با افق دید بلند به مسایل نگاه کند، بطوری که خروجی کار هر مدیر منتج به رفع موانع و تنگناها شود

به گزارش گفتمان زاگرس:قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با تاکید بر همراهی و همکاری بیشتر ادارات به ویژه بانک ها با حوزه تولید اظهار داشت: بانک ها در این خصوص از ظرفیت های قانونی بخشش جریمه ها به نفع واحدهای تولیدی استفاده کنند.

وی یادآور شد: قانون می گوید اگر فردی در پرداخت تسهیلات تأخیر کند، باید جریمه شود ولی اگر به موقع باقیمانده تسهیلات خود را بازپرداخت نماید، جریمه ها به پایان اقساط انتقال می یابد و در صورت خوش حساب بودن جرایم حذف و باید از این تسهیلات به نفع تولیدکننده استفاده شود.

استاندار ایلام خواستار تفسیر دستورالعمل ها و بخشنامه ها به نفع مردم شد و افزود: مدیران به دلیل خدمت به مردم قبول مسوولیت کرده اند و اگر قرار است در مواقع سختی گره از کار مردم نگشایند، فلسفه مسوولیت و پاسخگویی آن مدیر چیست.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: هنر یک مدیر این است که به دنبال رفع مشکلات مردم باشد نه این که با تفسیر تنگ نظرانه از قوانین و دستورالعمل ها به دنبال مانع تراشی بر سر راه مردم باشد.

وی با عنوان این مطلب که در سال جهش تولید باید تمام هم و غم مسوولان کمک به رونق و توسعه اقتصادی در استان باشد، گفت: تمام تلاش ما باید این باشد که اگر واحد تولیدی ضعیف است، آن را قوی و اگر واحدی راکد است آنرا را دوباره به چرخه تولید بازگردانیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه در سال جهش تولید تمام تمرکز ما بر ایجاد رونق، جهش تولید و اشتغال است، اضافه کرد: باید منابع و ظرفیت های قانونی در این راستا فعال و صرف شود اما از طرفی مواظب بود که این منابع و تسهیلات به کارخانه ای که راکد است و قصد فعال شدن ندارد، اختصاص داده نشود.

سلیمانی دشتکی به مدیران هشدار داد با آمادگی و اشراف کامل در جلسات تخصصی حضور پیدا کنند و تاکید کرد: مدیران در این شرایط سخت باید مشکل گشا باشند و با افق دید بلند به مسایل نگاه کند، بطوری که خروجی کار هر مدیر منتج به رفع موانع و تنگناها شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.