مدیران ادارات و صاحبان صنعت برای بکارگیری معلولین تلاش کنند
10 دی 1399 - 7:05
بازدید 134
7

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت: همه مدیران ادارات و صاحبان صنعت و تولید در قبال اقشاری که ناتوانی جسمی و ذهنی دارند، مسوولیت دارند و باید از ظرفیت های موجود برای بکارگیری این جوانان استفاده کنند. به گزارش گفتمان زاگرس:«فریبرز نجفی مهر» عصر روز سه شنبه در بازدید از کارگاه تولید […]

پ
پ

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت: همه مدیران ادارات و صاحبان صنعت و تولید در قبال اقشاری که ناتوانی جسمی و ذهنی دارند، مسوولیت دارند و باید از ظرفیت های موجود برای بکارگیری این جوانان استفاده کنند.

به گزارش گفتمان زاگرس:«فریبرز نجفی مهر» عصر روز سه شنبه در بازدید از کارگاه تولید ماسک شرکت درمان طب سحر که کلیه پرسنل آن ناشنوا می باشند، افزود: اقدام ارزنده برخی کارآفرینان در بکارگیری معلولین و تسهیل شرایط اشتغال این افراد الگویی مناسب در استان است و این کارآفرینان باید مورد حمایت قرار گیرند.
وی اظهار داشت: اینکه یک کارآفرینِ جوان با دلسوزی و پذیرش مسوولیت اجتماعی در کارگاه خود به معلولین جایگاه بخشیده و تمام پرسنل خود را از میان ناشنوایان برگزیند، اتفاق مبارکی است که می تواند الگویی برای همه صاحبان دیگر واحدهای صنعتی و تولیدی استان باشد.

وی عنوان داشت: در چنین شرایطی که بیش از ۱۵ ناشنوا با امید و نشاط و اعتمادبنفس مشغول بکار شده اند و از افسردگی هایِ احتمالیِ کنج خانه رها شده اند، آیا نباید چنین کارآفرینانی مورد تشویق و حمایت و پشتیبانیِ متولیان امر قرار گیرند؟

وی اضافه کرد: این کارگاه برای ادامه حیات و حفظ اشتغالِ ناشنوایان که برخی از آنها متاهل و مستاجر می باشند، نیاز به حمایت واقعی ادارات و دست اندرکاران مرتبط دارد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه ضمن اشاره به نقش اشتغال و کارآفرینی در توانمندسازی معلولین تصریح کرد: اقدام مدیرعامل این شرکت به لحاظ حمایت ویژه از معلولین قابل تقدیر است و خیرین و کارآفرینان دیگر نیز می توانند در این مسیر پیشگام شوند و با شناسایی توانایی معلولین امکان اشتغال این عزیزان را فراهم نمایند.  
از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه اکنون بیش از ۱۶۴ هزار مددجوی زیرپوشش بهزیستی است که از این تعداد ۴۲ هزار نفر دارای معلولیت در زمینه جسمی حرکتی، روانی، شنوایی، بینایی و گفتاری هستند.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.