امکان ثبت نام غیرحضوری بیمه سلامت در کرمانشاه
11 دی 1399 - 14:54
بازدید 124
4

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: امکان ثبت نام و ارائه درخواست اولیه پوشش بیمه سلامت در کرمانشاه به صورت غیرحضوری فراهم شده است. به گزارش گفتمان زاگرس:کیومرث مظفری با اشاره به خدمات الکترونیکی بیمه سلامت اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه ISC (سامانه خدمت رسانی به بیمه شدگان) ثبت نام و درخواست اولیه […]

پ
پ

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: امکان ثبت نام و ارائه درخواست اولیه پوشش بیمه سلامت در کرمانشاه به صورت غیرحضوری فراهم شده است.

به گزارش گفتمان زاگرس:کیومرث مظفری با اشاره به خدمات الکترونیکی بیمه سلامت اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه ISC (سامانه خدمت رسانی به بیمه شدگان) ثبت نام و درخواست اولیه پوشش بیمه سلامت خود را به صورت غیر حضوری ارائه دهند.

وی افزود: در صندوق‌های بیمه‌ی ایرانیان و سلامت همگانی برای متقاضیانی که فاقد هر گونه پوشش بیمه‌ای هستند، این امکان وجود دارد که با ثبت نام و ارائه درخواست اولیه تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از مراجعات حضوری تصریح کرد: به منظور ارائه خدمات غیر حضوری و الکترونیکی تغییراتی در سامانه خدمت رسانی به بیمه شدگان انجام شده که افراد فاقد هرگونه پوشش بیمه‌ای می‌توانند بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان با مراجعه به نشانی اینترنتی https://eservices.ihio.gov.ir/isc در یکی از صندوق‌های بیمه‌ی ایرانیان و سلامت همگانی از خدمات این صندوق‌ها بهره مند شوند.

مظفری با اشاره به افراد تحت پوشش بیمه سلامت گفت: در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت استان کرمانشاه تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

مهر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.