چهارمحال و بختیاری در توسعه زیرساخت‌های ورزشی یکی از فقیرترین استان‌هاست
11 دی 1399 - 18:59
بازدید 175
3

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: استان ما در توسعه زیرساخت‌های ورزشی رتبه ۲۸  را دارد که این استان یکی از فقیرترین استان‌ها در بحث زیرساخت‌های ورزشی محسوب می‌شود. به گزارش گفتمان زاگرس:افشین ملّایی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور، عصر امروز در جلسه با مدیران مجموعه مدیریت شهری شهرکرد با بیان اینکه تاکید مسئولان […]

پ
پ

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: استان ما در توسعه زیرساخت‌های ورزشی رتبه ۲۸  را دارد که این استان یکی از فقیرترین استان‌ها در بحث زیرساخت‌های ورزشی محسوب می‌شود.

به گزارش گفتمان زاگرس:افشین ملّایی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور، عصر امروز در جلسه با مدیران مجموعه مدیریت شهری شهرکرد با بیان اینکه تاکید مسئولان مجموعه مدیریت شهری بر خدمت صادقانه و خالصانه یک سرمایه اجتماعی برای مردم است، اظهارداشت: در چهل ساله‌ی دوم انقلاب مردم حق دارند که تفاوت ملموسی را در خدمات شهری در سطح کشور شاهد باشند.

وی با بیان اینکه این کشور در پیشانی توسعه‌ی مفاهیم جدید انسانی و ارزشی در سطح جهان ایفای نقش می‌کند، افزود: این کشور یک الگوی جدید و راهبردی جدید را در دنیایی که دو قطب شرق و غرب حضور داشتند تعریف کرد، قطبی از تفکر شیعه و اسلام ناب برای اینکه مردم را به سمت تعالی هدایت کند. 

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور بیان کرد: انقلاب ما برای ارائه خدمات شایسته‌تر به مردم شکل گرفت و اکنون که در چهل ساله‌ی دوم قرار داریم، یکی از اقداماتی که می‌تواند صداقت مسئولان ما را در ارائه‌ی خدمات نشان دهد، اقدامات ملموسی است که مردم به‌ویژه نسل جدید باید ببینند، نسلی که امام(ره) را ندیده و جنگ را تجربه نکرده است و در مسیر انواع اخبار نادرست قرار دارد.

بیشتر بخوانید

ملّایی گفت: اگر همه‌ی مسئولان دست به دست هم دهند و کارهای نو و جذاب و موثر را در شهر انجام دهیم بدون شک جوانان این نظام به خود می‌بالند که در شهری زندگی می‌کنند که به سلامت آن‌ها اهمیّت می‌دهد که می‌تواند یک سرمایه‌ی اجتماعی باشد. 

وی با بیان اینکه خدمت به مردم امروز خدمت به نظام است، گفت: برای هرکس با هر تفکری برای پاسداشت خون شهدا راهی جز خدمت صادقانه و عالمانه وجود ندارد و توسعه‌ی امروز شهرهای ایران نسخه‌ای برای آینده کشور است. 

چهارمحال و بختیاری در توسعه زیرساخت‌ها یکی از فقیرترین استان‌ها است  

حمید کریمی، مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه بیان اینکه ۳ شهر استان چهارمحال و بختیاری به عنوان شهر فعال کاندیدا شده‌اند، اظهارداشت: با توجه به اینکه دنیای امروز صنعتی شده و تحرک و پویایی از دست رفته است اجرای طرح شهر فعال می‌تواند در توسعه ورزش موثر باشد. 

وی افزود: امروز سبک زندگی تغییر کرده و با توجه به اینکه آینده‌نگری نشده است با بحران مواجه شده‌ایم به‌گونه‌ای که استان چهارمحال و بختیاری رتبه هفتم کم‌تحرکی از نظر وزارت بهداشت را دارد و این یک زنگ خطر است. 

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به توسعه زیرساخت‌ها بیان کرد: استان ما در توسعه زیرساخت‌ها رتبه ۲۸ با ۳۱ سانتیمتر را دارد که طی دو سال گذشته دو سانتیمتر افزایش یافته است، با این وجود یکی از فقیرترین استان‌ها در بحث زیرساخت‌های ورزشی هستیم. 

کریمی با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم ورزش و جوانان پرداختن به ورزش همگانی است که مقداری از این مهم در حیطه وظایف شهرداری است، گفت: ورزش و جوانان زیرساختی برای پرداختن به این موضوع ندارد اما مجموعه مدیریت شهری به‌خوبی به امر ورزش به ویژه ورزش همگانی پرداخته است و باید به‌گونه‌ای پیش برویم که برای مدیران آینده یک فرهنگ‌سازی شود تا راه امروز را ادامه دهند. 

تسنیم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.