دانشگاه علوم پزشکی از فعالان بخش خصوصی سلامت حمایت می‌کند
13 دی 1399 - 6:26
بازدید 182
6

مسوول کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام اینکه این دانشگاه از فعالان بخش خصوصی سلامت به شیوه‌های مختلف حمایت می‌کند، گفت: در این راستا دانشگاه قصد دارد بیشترین جذب را در طرح مشوق بیمه‌ای برای فعالان حوزه سلامت داشته باشد. به گزارش گفتمان زاگرس:«محمد رشیدی» روز شنبه افزود: یکی از برنامه‌های دولت،  حمایت از اشتغال کارگاه‌های […]

پ
پ

مسوول کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام اینکه این دانشگاه از فعالان بخش خصوصی سلامت به شیوه‌های مختلف حمایت می‌کند، گفت: در این راستا دانشگاه قصد دارد بیشترین جذب را در طرح مشوق بیمه‌ای برای فعالان حوزه سلامت داشته باشد.

به گزارش گفتمان زاگرس:«محمد رشیدی» روز شنبه افزود: یکی از برنامه‌های دولت،  حمایت از اشتغال کارگاه‌های اقتصادی بخش خصوصی و تعاونی در قالب طرح مشوق‌های بیمه‌ای است.

به گفته او، این طرح به منظور تشویق و ترغیب کارفرمایان برای به کارگیری دانش آموختگان دانشگاهی است.

وی اظهار داشت: در این طرح حق بیمه سهم کارفرما به علاوه سه درصد سهم بیمه بیکاری (در مجموع به میزان ۲۳ درصد حداقل دستمزد تعیین شده از سوی شورای عالی کار) مربوط به نیروی کار جدید جذب شده حداکثر تا ۲ سال، ماهانه از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به حساب کارفرما مستقیماََ واریز می‌شود.

مسوول کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: با بهره گیری از طرح مشوق بیمه ای، کارفرمایان می توانند هر میزان نیروی کار جدید مورد نیاز خود را بدون محدودیت جذب کنند.

رشیدی افزود: شرایط کارفرما برای بهره مندی از مزایای این طرح، داشتن مجوز فعالیت از مراجع رسمی کشور، دریافت کد کارگاهی تامین اجتماعی و ثبت نام در سامانه مشوق بیمه ای به آدرس Moshavegh.mcls.gov.ir است.

وی تصریح کرد: شرایط نیروی کار این طرح نیز، داشتن تحصیلات لیسانس و بالاتر، داشتن سن کمتر از ۳۸ سال (مدت زمان خدمت وظیفه به حداکثر سن افراد ذکور اضافه می شود) و حداکثر سابقه بیمه ۳۶ ماه است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از هزار واحد تولیدی و صنعتی با اشتغالزایی ۳۰هزار نفر است.

در این استان ۷۶۵ هزار نفر معادل ۳۹.۲ درصد زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.