استاندار لرستان: مهلت پرداخت وام کرونا به مشاغل تمدید شد
13 دی 1399 - 12:59
بازدید 95
3

استاندار لرستان گفت: مهلت پرداخت وام کرونا به اصناف و مشاغل متضرر از این ویروس تا پایان بهمن ماه تمدید شد. به گزارش گفتمان زاگرس:سیدموسی خادمی روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا افزود: با توجه به حجم ضرر مشاغل و کسب و کارها و برخی روال بانکی، تسهیلات کرونا تا پایان […]

پ
پ

استاندار لرستان گفت: مهلت پرداخت وام کرونا به اصناف و مشاغل متضرر از این ویروس تا پایان بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش گفتمان زاگرس:سیدموسی خادمی روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا افزود: با توجه به حجم ضرر مشاغل و کسب و کارها و برخی روال بانکی، تسهیلات کرونا تا پایان بهمن ماه در کشور و استان پرداخت خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان لازم و واجب است ادامه داد: وضعیت ابتلا به کرونا و مرگ و میر ناشی از آن روند  کاهشی دارد اما باید توجه کرد که این شرایط به رفتار ما بستگی دارد.

استاندار لرستان تصریح کرد: در صورت عادی انگاری و رعایت نکردن پروتکل ها، برگزاری دورهمی ها و مراسم عمومی، دوباره به شرایط سخت و  وضعیت قرمز برمی گردیم.

خادمی گفت: بهمن و اسفند برای اصناف ماه های مهمی از لحاظ اقتصادی و همچنین نشاط مردم در پایان سال است بنابراین در صورت رعایت نشدن پروتکل ها و بازکشت شرایط بحرانی، مشکلات بسیاری برای بازاریان و عموم مردم ایجاد خواهد شد.

استاندار لرستان تاکید کرد: اگرچه وضعیت شیوع کرونا در استان بهتر شده است اما همچنان در شرایط سخت کرونایی هستیم و رعایت پروتکل های بهداشتی همانند قبل ضروری است.

تا ۱۱ دی ماه ابتلای قطعی ۶۰ هزار و ۸۲۲ شهروند لرستانی به کرونا تایید شده است که از این تعداد یکهزار و ۲۹۰ نفر جان باخته اند و استان هم اکنون در شرایط زرد قرار دارد.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.