پروژه‌های تولیدی کرمانشاه نیازمند تسهیلات ویژه دولت است
13 دی 1399 - 15:45
بازدید 120
4

استاندار کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در قالب پروژه‌های جهش تولید، گفت: بهره‌برداری از این طرح‌ها نیازمند تسهیلات ویژه دولت است که امیدوارم به استان اختصاص یابد. به گزارش گفتمان زاگرس:«هوشنگ بازوند» عصر شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که به منظور بررسی و پایش پروژه های مصوب تفاهم نامه های جهش […]

پ
پ

استاندار کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در قالب پروژه‌های جهش تولید، گفت: بهره‌برداری از این طرح‌ها نیازمند تسهیلات ویژه دولت است که امیدوارم به استان اختصاص یابد.

به گزارش گفتمان زاگرس:«هوشنگ بازوند» عصر شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که به منظور بررسی و پایش پروژه های مصوب تفاهم نامه های جهش تولید استان که با حضور نمایندگان نهاد ریاست جمهوری در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به محدودیت منابع و اعتباری بانک های استان نیازمند تصویب اعتبارات ویژه هستیم.

وی ادامه داد: در زمان شروع پروژه ها پیش بینی شده بود که تا پایان سال جاری شاهد بهره برداری از آنها باشیم اما با روند فعلی اعتبارات و تسهیلات پرداختی کار سختی برای تحقق پیش بینی اولیه داریم.

بازوند یکی از دلایل کمبود اعتبارات و منابع بانکی استان برای پرداخت تسهیلات به پروژه ها را اعطای ۴۰ هزار میلیارد ریال وام به زلزله زدگان عنوان کرد و گفت: بخش قابل توجهی از این مبلغ هنوز بازنگشته است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: امیدوارم نمایندگان ویژه نهاد ریاست جمهوری که برای بررسی پروژه ها به استان سفر کرده اند این مشکلات را به استحضار آقای رییس جمهور رسانده و در جلسات برگزار شده نیز برای تصویب رقمی ویژه به کرمانشاه تلاش کنند.

وی ادامه داد: در این شرایط خوب است که با نگاه مثبت تری به اجرای پروژه های جهش تولید استان که نقش موثری هم در رونق تولید و شکوفایی هرچه بیشتر این دیار خواهند داشت، از سوی دولت نگاه شود.

بازوند با اشاره به عزم استان برای اتمام پروژه ها تا پایان سال جاری گفت: مبلغ مورد نیاز اگر بین بانک ها تقسیم شود به راحتی قابل تامین و فشاری بر هیچ کدام از آنها وارد نمی کند.

۵۲ پروژه جهش تولید هم اکنون در استان کرمانشاه در دست اجرا است که قرار است تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری برسند.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.