هنوز هیچ حکمی برای مدیرکل سابق ورزش همدان صادر نشده است
13 دی 1399 - 15:58
بازدید 80
2

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: جابجایی مدیرکل سابق ورزش همدان دستور وزارت خانه بوده و هنوز هیچ حکمی برای وی صادر نشده است. به گزارش گفتمان زاگرس:سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در زمینه پیگیری فساد مالی در ورزش همدان با اشاره به  موارد مطرح شده پیرامون پرونده قضایی مدیرکل اسبق […]

پ
پ

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: جابجایی مدیرکل سابق ورزش همدان دستور وزارت خانه بوده و هنوز هیچ حکمی برای وی صادر نشده است.

به گزارش گفتمان زاگرس:سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در زمینه پیگیری فساد مالی در ورزش همدان با اشاره به  موارد مطرح شده پیرامون پرونده قضایی مدیرکل اسبق ورزش و جوانان استان اظهار کرد: پرونده فساد مالی در دستگاه ورزش استان سمنان هنوز در دادگاه این استان باز است و هیچ گونه حکمی برای آن صادر نشده است.

حمدالله چاروسایی ادامه داد: مدیرکل اسبق ورزش و جوانان استان همدان یکی از متهمان این پرونده است که فعلا تاریخ برگزاری دادگاه مشخص نیست و نمی توان حرف خاصی را مطرح کرد.

وی بیان کرد: البته ناگفته نماند جابجایی این مدیرکل با مدیرکل فعلی ورزش همدان از سوی وزارت ورزش و جوانان انجام شده است و هیچ ربطی به این پرونده قضایی نداشته است.

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان اضافه کرد: بحث فساد مالی در حال حاضر یک اتهام اثبات نشده است و نمی‌توان به سادگی اعلام کرد که مدیرکل اسبق دستگاه ورزش استان در این پرونده محکوم است زیرا هنوز رأیی از سوی دادگاه و دستگاه‌های ذی‌صلاح صادر نشده است.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: قطعاً پس از اعلام رأی دادگاه، موارد بیشتر در این زمینه به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.