تکواندو در کرمانشاه مظلوم واقع شده/ اختلافات را کنار بگذارید
16 دی 1399 - 4:49
بازدید 89
3

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: باوجود اینکه تکواندو ظرفیتهای بسیار خوبی در کرمانشاه دارد، اما بواسطه حاشیه‌ها، مظلوم واقع شده است. به گزارش گفتمان زاگرس؛سید محمد پولادگر در مجمع انتخابات ریاست هیات تکواندو استان کرمانشاه، بااشاره به حواشی بوجودآمده در این مجمع انتخاباتی، اظهارکرد: اعتراض برخی از کاندیداها نسبت به عملکرد هیات تکواندو استان بگونه ای […]

پ
پ

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: باوجود اینکه تکواندو ظرفیتهای بسیار خوبی در کرمانشاه دارد، اما بواسطه حاشیه‌ها، مظلوم واقع شده است.

به گزارش گفتمان زاگرس؛سید محمد پولادگر در مجمع انتخابات ریاست هیات تکواندو استان کرمانشاه، بااشاره به حواشی بوجودآمده در این مجمع انتخاباتی، اظهارکرد: اعتراض برخی از کاندیداها نسبت به عملکرد هیات تکواندو استان بگونه ای بود که تصویری از یک هیات ویران و پر از ایراد داده می‌شد، درحالیکه عملکردها خلاف این را می‌گوید.

وی اضافه کرد: طی چندسال گذشته هیات تکواندو استان کرمانشاه همواره جزو ۱۰ هیات برتر بوده و در سال ۱۳۹۸ هم در جایگاه هشتم کشور قرار گرفت.

رئیس فدراسیون تکواندو اضافه کرد: هیات تکواندو کرمانشاه از جمله هیات هایی است که آن را به واسطه شفافیت در عملکرد و سلامت اخلاقی افرادی که در آن مشغول به کار هستند، برای دیگر استانها الگو می دانیم و مثال می زنیم.

وی با بیان اینکه کرمانشاه همواره یکی از استان های شاخص در رشته تکواندو بوده، اعلام کرد: تکواندو رشته ای المپیکی و یکی از چهار رشته ای  است که تاکنون موفق شده ایم در آن مدال المپیک بگیریم، بنابراین باید توجه بیشتری به این رشته در استان شود.

پولادگر اضافه کرد: طی سالهای گذشته حضور افرادی از جامعه تکواندو استان در بدنه دولتی ورزش کرمانشاه باعث شد تا امتیازات خوبی را برای این رشته بگیرند که از جمله آنها احداث خانه تکواندو “حجی زواره” که یکی از بهترین خانه های تکواندو کشور است، بود.

وی متذکرشد: متاسفانه در سالهای اخیر علیرغم اینکه دوستانی را از جامعه تکواندو استان در این بدنه داریم که باید برای رشد و کمک به این رشته پای کار باشند، اما ضربه‌های زیادی را به این رشته زده‌اند.

رئیس فدراسیون تکواندو تصریح کرد: باوجود اینکه تکواندو ظرفیت بسیار خوبی در کرمانشاه دارد، اما بواسطه همین حاشیه ها مورد تخریب قرار گرفته و به رشته ای مظلوم تبدیل شده است.

وی یادآورشد: جامعه تکواندو کرمانشاه طی سالهای گذشته فراز و نشیب ها و چندگانگی های بسیاری را پشت سرگذاشته و شاید آنطور که عده ای خواسته اند پیش نرفته است، اما نباید اجازه داد این رشته در استان دچار بحران شود.

پولادگر خاطرنشان کرد: هرچند  در حال حاضر برخی از استانهای کشور همچون آذربایجان غربی، گلستان و کرمان از قطب های تکواندو ایران هستند و قهرمانان زیادی پرورش داده اند، اما  در مجموع شاخص ها کرمانشاه جایگاهی بالاتر از آنها دارد که این نشان می دهد مدیریت تکواندو این استان منظم و قابل دفاع است، بنابراین انتظار داریم همه جامعه تکواندو استان برای رشد و پیشرفت این رشته پای کار باشند و با هیات همکاری کنند.

در این مجمع مهدی همتی بعنوان رییس هیات تکواندو استان کرمانشاه انتخاب شد.

ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.