آبادان به عنوان پایلوت ورزش نیازمند طرح جامع است
16 دی 1399 - 16:35
بازدید 108
4

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: آبادان به عنوان پایلوت ورزش همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای، نیازمند یک طرح جامع و تفصیلی است. به گزارش گفتمان زاگرس؛جمشید تقی زاده در مراسم کلنگ زنی هفت پروژه ورزشی در آبادان، اظهار کرد: افزایش نشاط، شادابی و ایجاد انگیزه در بین جوانا از کارکردهای اصلی […]

پ
پ

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: آبادان به عنوان پایلوت ورزش همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای، نیازمند یک طرح جامع و تفصیلی است.

به گزارش گفتمان زاگرس؛جمشید تقی زاده در مراسم کلنگ زنی هفت پروژه ورزشی در آبادان، اظهار کرد: افزایش نشاط، شادابی و ایجاد انگیزه در بین جوانا از کارکردهای اصلی ورزش است.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند نشاط، سرزندگی و عقلانیت است و امید می‌رود که مدیران و مسئولان به جای پرداختن به حاشیه‌ها به دنبال رسیدگی به امورات مردم باشند.

وی با بیان اینکه در سال ۹۲، ۲۲ هزار و ۵۰۰ مکان ورزشی را تحویل گرفتیم، افزود: افتخار ما این است که خروجی و دستاورد دولت تدبیر و امید در این هشت سال به ۶۰ هزار مکان ورزشی رسیده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: بعد از ۴۹ سال، این مجلس و این نمایندگانی که امروز در حضورشان هستیم، لایحه اهداف وظایف ورزش را تصویب کردند و بعد از ۴۹ سال شاهد لایحه‌ای هستیم که بر اساس آن بتوان شرح وظایف ورزش را مشخص کرد.

تقی زاده بیان کرد: آبادان به عنوان پایلوت ورزش همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای است اما نیازمند یک طرح جامع و تفصیلی است که حتماً باید شهرداری و مجموعه اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در این زمینه کمک کنند تا تمام ظرفیت‌ها و فضاهای ورزشی به عنوان کاربری‌ها مشخص شوند.

وی به وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اشاره کرد و افزود: اینکه وزیر نفت کمک‌های ویژه‌ای را در بخش‌های مختلف برای ورزش این شهرستان می‌بیند، از رسالت‌های وزارت نفت است که به کمک نمایندگان این شهرستان انجام می‌شود.

تقی زاده به برگزاری مسابقات المپیک، پارالمپیک و بازی‌های آسیایی در سال آینده اشاره و بیان کرد: خوزستان سهم بیشتری را در المپیک و پاراالمپیک دارد که امید می‌رود که بتوان در سال آینده مدال‌های خوشرنگی را کسب کنیم و به مردم تحویل دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، کار ساخت پنج قطعه زمین چمن مصنوعی، یک سالن ورزش‌های رزمی و پارک مجموعه ورزشی روباز آبادان امروز با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان آغاز شد.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با هدف بهره‌برداری و همچنین بررسی وضعیت چند طرح از روز گذشته به خوزستان سفر کرد و امشب به تهران باز خواهد گشت.

مهر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.