آغاز ثبت‌نام مجدد کارگران متقاضی طرح ملی مسکن
18 دی 1399 - 16:53
بازدید 75
3

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از آغاز ثبت نام مجدد کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در طرح ملی مسکن نشده‌اند، خبر داد. به گزارش گفتمان زاگرس، علی آشتاب در سخنانی گفت: کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی که تاکنون موفق به ثبت نام در طرح مسکن ملی نشده‌اند […]

پ
پ
آغاز ثبت‌نام مجدد کارگران متقاضی طرح ملی مسکن

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از آغاز ثبت نام مجدد کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در طرح ملی مسکن نشده‌اند، خبر داد.

به گزارش گفتمان زاگرس، علی آشتاب در سخنانی گفت: کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی که تاکنون موفق به ثبت نام در طرح مسکن ملی نشده‌اند می‌توانند از امروز در سامانه طرح اقدام مسکن ملی ثبت نام کنند.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند از تاریخ بازگشایی سامانه که ۱۰ صبح امروز پنجشنبه ۱۸ دی ماه است تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۵ دیماه سال جاری با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام بر اساس شرایط اعلامی اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه تاکنون شرایط تعداد ۵ هزار و ۸۸۹ نفر از متقاضیان کارگری و بازنشسته استان پس از استعلام از سامانه‌های مختلف برای برخورداری از مزایای طرح اقدام ملی مسکن احراز شده است، تصریح کرد: همچنین به اطلاع متقاضیانی که در طرح اقدام ملی مسکن کارگری ثبت نام کرده و تاکنون موفق به افتتاح حساب و واریز مبلغ آورده اولیه نشده‌اند، تا پایان دی ماه سالجاری فرصت دارند تا نسبت به تکمیل موجودی اقدام کنند.

مهر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.