برای تامین آب شرب شهر دهلران باید چاره اندیشی شود
19 دی 1399 - 5:02
بازدید 165
7

فرماندار شهرستان دهلران گفت : باتوجه به اینکه در سالهای آینده شهر دهلران با مشکل آب شرب مواجه خواهد شد لذا مسئولان مرتبط باید از الان برای حل این مشکل چاره اندیشی کنند. به گزارش گفتمان زاگرس؛مجید عسگری در نشست برسی مشکلات آب شرب روستا ها شهرستان که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای […]

پ
پ

فرماندار شهرستان دهلران گفت : باتوجه به اینکه در سالهای آینده شهر دهلران با مشکل آب شرب مواجه خواهد شد لذا مسئولان مرتبط باید از الان برای حل این مشکل چاره اندیشی کنند.

به گزارش گفتمان زاگرس؛مجید عسگری در نشست برسی مشکلات آب شرب روستا ها شهرستان که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران برگزار شد گفت : در سالهای آتی  آ ب شرب شهر دهلران با مشکل مواجه خواهد شد لذا باید تامین آب شرب شهر از طریق سد دویرج با تصفیه خانه و آب شیرین کن مورد توجه قرار بگیرد.  

وی گفت:اگر شرایط و تصفیه خانه در سد دویرج فراهم نشود با توجه به سرچشمه های گوراب و آب شیرین در آن منطقه  می شود از طریق ایجاد سد نیز آب شرب مورد نیاز شهر دهلران را تامین کرد و باید مسئولان مرتبط از الان برنامه ریزی وچاه اندیشی کنند.

فرماندار دهلران بیان داشت : دولت در روستا ها خدمات خوبی ارائه کرده است ولی با توجه به مشکلات شبکه آب شرب داخل برخی روستاها بخش های مرکزی وموسیان و دشت عباس نیازمند اعتبار هستند .

فرماندار دهلران خدمات دولت در بحث آب شرب و گازرسانی به روستاها را کم نظیر دانست و گفت: مسئولان و خادمان مردم در دولت بی شک از همه ظرفیت ها و امکانات برای رفع مشکلات مردم بهره می گیرند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.