اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی اشتغال به جوانان کرمانشاهی
21 دی 1399 - 14:16
بازدید 123
4

کرمانشاه- مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی اشتغال به جوانان کرمانشاهی خبر داد. به گزارش گفتمان زاگرس؛صابر رحیمی اظهار کرد: طبق تفاهم نامه منعقد شده میان وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جوانان مستعد و دارای طرح اشتغال می‌توانند با ثبت یک شرکت تعاونی […]

پ
پ
اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی اشتغال به جوانان کرمانشاهی

کرمانشاه- مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی اشتغال به جوانان کرمانشاهی خبر داد.

به گزارش گفتمان زاگرس؛صابر رحیمی اظهار کرد: طبق تفاهم نامه منعقد شده میان وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جوانان مستعد و دارای طرح اشتغال می‌توانند با ثبت یک شرکت تعاونی در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از این تسهیلات بهره ببرند.

وی با بیان اینکه این تسهیلات تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان است، افزود: هیچ‌گونه ضمانتی برای دریافت این تسهیلات نیاز نبوده و در صورت داشتن طرح اشتغال قوی‌تر با اخذ مجوز لازم برای شغل مربوطه و ضمانت بانکی از تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی تا چند میلیارد تومانی می‌توانند بهره ببرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به جذب اعتبارات چهار و نیم میلیارد تومانی در سال گذشته در کرمانشاه، گفت: تسهیلات سال جاری در استان کرمانشاه در ۲ فاز تعریف شده که اعتبار فاز اول یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده و اعتبارات لازم در فاز دوم هنوز ابلاغ نشده است.

وی ادامه داد: ۲ تفاهم‌نامه با بانک قرض الحسنه رسالت و صندوق کارآفرینی امید منعقد شده که بنا بر این تفاهم‌نامه به جوانان جویای کار و نیازمند به دریافت تسهیلات کم‌بهره وام پرداخت شود.

رحیمی با بیان اینکه جوانان ۱۸ تا ۳۵ ساله می‌توانند برای دریافت تسهیلات کم‌بهره اقدام کنند، خاطرنشان کرد: دریافت این تسهیلات در مرکز استان کرمانشاه و ۱۳ شهرستان دیگر استان امکان پذیر بوده که در چهار حوزه فعالیت و اشتغالزایی تعریف شده است‌.

مهر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.