تامین نیازهای آموزشی چهارمحال و بختیاری پیگیری شد
23 دی 1399 - 18:45
بازدید 185
3

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مشکلات آموزشی استان در نشست با وزیر آموزش و پرورش بررسی و رفع این مشکلات و تامین نیازمندی‌های استان پیگیری‌ شد. به گزارش گفتمان زاگرس:در این نشست که شامگاه دوشنبه با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد با طرح مشکلات، نیازمندی‌ها و چالش‌های حوزه آموزش و پرورش […]

پ
پ

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مشکلات آموزشی استان در نشست با وزیر آموزش و پرورش بررسی و رفع این مشکلات و تامین نیازمندی‌های استان پیگیری‌ شد.

به گزارش گفتمان زاگرس:در این نشست که شامگاه دوشنبه با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد با طرح مشکلات، نیازمندی‌ها و چالش‌های حوزه آموزش و پرورش استان تلاش شد تا بخشی از نیازمندی‌ها با قول مساعد وزیر تامین شود.
وی ادامه داد: تامین کمبود نیروی‌ آموزشی و خدماتی، افزایش جذب دانشگاه فرهنگیان، رفع  مشکل نیروهای حق‌التدریس بخشی از نیازهای حوزه آموزش و پرورش استان در حوزه نیروی انسانی است که در این نشست مطرح شد.

عباسی تصریح کرد: کمبود  فضاهای آموزشی، نیاز به بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس، نیاز مدارس استان به تجهیزات، تکمیل و تجیز مدارس نیمه‌تمام و حل مشکل بدهی قبوض آب، برق و گاز مدارس از دیگر مسائل استان است که در این نشست مطرح و برای رفع آن راهکارهایی ارائه شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری به مشکلات آموزشی در مناطق سخت‌گذر استان نیز اشاره کرد و گفت: مشکل اتصال به شبکه شاد و نبود اینترنت در این مناطق از مهمترین مشکلات این مناطق است که در نشست با وزیر آموزش و پرورش مطرح شد.

۲۱۰ هزار دانش‌آموز در ۱۷ منطقه آموزشی با فعالیت ۱۷ هزار فرهنگی مشغول تحصیل هستند.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.