تجهیز آکادمی پزشکی ورزشی کرمانشاه ۱۲ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
25 دی 1399 - 5:01
بازدید 95
5

دیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از اتمام عملیات ساخت ساختمان آکادمی پزشکی ورزشی کرمانشاه خبر داد. به گزارش گفتمان زاگرس؛صابر رحیمی در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه آکادمی پزشکی ورزشی کرمانشاه، اظهار کرد: هرچند در حال حاضر یکی از مجهزترین کلینک های پزشکی ورزشی کشور را در کرمانشاه داریم، اما باتوجه به تعداد بالای […]

پ
پ
تجهیز آکادمی پزشکی ورزشی کرمانشاه 12 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

دیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از اتمام عملیات ساخت ساختمان آکادمی پزشکی ورزشی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گفتمان زاگرس؛صابر رحیمی در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه آکادمی پزشکی ورزشی کرمانشاه، اظهار کرد: هرچند در حال حاضر یکی از مجهزترین کلینک های پزشکی ورزشی کشور را در کرمانشاه داریم، اما باتوجه به تعداد بالای ورزشکاران و لزوم ارائه خدمات گسترده‌تر به آنها، تصمیم گرفتیم تا فضای بزرگتری را برای خدمات رسانی پزشکی به ورزشکاران استان احداث کنیم.

وی افزود: بر این مبنا عملیات اجرایی اولین، بزرگترین و مجهزترین پروژه آکادمی پزشکی ورزشی ایران با مساحت ۱۸۰۰ متر مربع را از حدود سه سال پیش در مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه آغاز کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با تاکید براینکه ساختمان این پروژه در حال حاضر تکمیل شده، افزود: برای احداث این ساختمان تاکنون ۱۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

به گفته این مسئول تجهیز ساختمان آکادمی پزشکی ورزشی کرمانشاه نیز حدود ۱۲ میلیارد تومان اعتبار می خواهد.

رحیمی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم با تخصیص اعتبار تا دهه فجر این پروژه را افتتاح و به بهره برداری برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این پروژه علاوه بر ارائه خدمات درمانی به وررشکاران استان، در حوزه آموزش و پژوهش پزشکی ورزشی هم اقداماتی خواهیم داشت.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.