نان در چهارمحال و بختیاری گران شد
01 بهمن 1399 - 18:44
بازدید 124
4

در جلسه شورای تخصصی آرد و نان استان نرخ مصوب نان با چانه ۲۰۵ گرمی، از ۳۳۰ به ۴۰۰ تومان و با چانه ۲۵۰ گرمی، از ۳۸۰ به ۴۵۰ تومان افزایش یافته است به گزارش گفتمان زاگرس:عصر امروز جلسه شواری تخصصی آرد و نان در محل استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد. در این جلسه […]

پ
پ

در جلسه شورای تخصصی آرد و نان استان نرخ مصوب نان با چانه ۲۰۵ گرمی، از ۳۳۰ به ۴۰۰ تومان و با چانه ۲۵۰ گرمی، از ۳۸۰ به ۴۵۰ تومان افزایش یافته است

به گزارش گفتمان زاگرس:عصر امروز جلسه شواری تخصصی آرد و نان در محل استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این جلسه مشکلات نانوایی‌های سطح استان مورد بررسی قرار گرفت که نتیجه آن توافق بر گران شدن نان بود.

سجاد رستمی در این جلسه گفت: به دلیل افزایش قیمت حامل‌های انرژی، دستمزد کارگر و … و جلوگیری از متضرر شدن و بسته شدن واحدهای صنفی نانوایی افزایش قیمت نان به تمامی نانوایی‌های استان ابلاغ و از فردا اجرا خواهد شد.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نرخ مصوب نان با چانه ۲۰۵ گرمی، از ۳۳۰ به ۴۰۰ تومان و با چانه ۲۵۰ گرمی، از ۳۸۰ به ۴۵۰ تومان افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند تخلفات را به بخش آرد و نان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع و یا از طریق شماره‌گیری ۱۲۴ گزارش دهند.

الله‌کرم نصیری نیز به عنوان رئیس این جلسه اظهار داشت: قیمت نان در چهارمحال و بختیاری به نسبت میان کل استان‌های کشور ارزان‌تر است که موجب نارضایتی‌هایی از سوی نانوایان شده است.

معاون اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این افزایش قیمت به منظور نزدیک شدن نرخ نان به میانگین استان‌های مجاور و با هدف جلوگیری از خروج نان از استان انجام شده است.  

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.