بارش برف راه ارتباطی ۴۵ راه روستای پاوه را مسدود کرد
02 بهمن 1399 - 6:52
بازدید 162
2

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه گفت: بر اثر بارش برف که از روز گذشته (چهارشنبه) آغاز شده، راه دسترسی ۴۵ روستای این شهرستان مسدود شده است. به گزارش گفتمان زاگرس:ابراهیم شهریاری افزود: عملیات راهداری زمستانی، برفروبی و نمک پاشی جاده های اصلی شهرستان از دیروز تا صبح امروز ادامه داشته و […]

پ
پ

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه گفت: بر اثر بارش برف که از روز گذشته (چهارشنبه) آغاز شده، راه دسترسی ۴۵ روستای این شهرستان مسدود شده است.

به گزارش گفتمان زاگرس:ابراهیم شهریاری افزود: عملیات راهداری زمستانی، برفروبی و نمک پاشی جاده های اصلی شهرستان از دیروز تا صبح امروز ادامه داشته و راهداران پس از بازگشایی راه های اصلی و فرعی، برفروبی راه های روستایی را آغاز کرده اند.
وی با بیان اینکه تا ساعاتی دیگر راه های روستایی بازگشایی می شود، اظهار داشت: در شبانه روز گذشته سه اکیپ راهداری با ۲۵ دستگاه ماشین آلات و ۴۲۰ تن شن و نمک جاده‌ای، بیش از ۷۶۰ کیلومتر باند را برف روبی کرده اند.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه اضافه کرد: باوجود بارش مناسب برف کلیه راه های اصلی و فرعی باز است و عبور و مرور در محور اصلی پاوه به روانسر به آسانی و به صورت روان در حال انجام است.
شهریاری، از رانندگان خواست که با احتیاط و با رعایت سرعت مجاز و مطمئنه و خودداری از سبقت های خطرناک ادامه مسیر دهند.
وی یادآور شد: ارتفاع برف در گردنه «ملندو» با ۵۰ سانتیمتر و در گردنه سریاس به ۳۰ سانتیمتر می رسد.
شهرستان پاوه با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.