دستگیری سوداگر مرگ در آبدانان
03 بهمن 1399 - 8:36
بازدید 197
2

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از دستگیری خرده فروش مواد مخدر در شهرستان آبدانان خبر داد. به گزارش گفتمان زاگرس:سرهنگ محمد سلیمی زاد  گفت: در پی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ، مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان آبدانان قرار گرفت . او […]

پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از دستگیری خرده فروش مواد مخدر در شهرستان آبدانان خبر داد.

به گزارش گفتمان زاگرس:سرهنگ محمد سلیمی زاد  گفت: در پی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ، مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان آبدانان قرار گرفت .

او اظهار کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ، متهم که سارق حرفه‌ای و هم از توزیع کنندگان مواد مخدر بود ، شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی شهرستان ، توسط ماموران کلانتری مرکزی شهرستان دستگیر شد .

 سلیمی زاد با بیان اینکه در این راستا مقادیری مواد مخدر کشف شد ، اظهار کرد : متهم با تشکیل پرونده ، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد .

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان مطرح کرد: از شهروندان گرامی خواستاریم هرگونه فعالیت مجرمانه سوداگران مرگ را از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.