معاون استاندار کرمانشاه:معافیت ۱۱ شهرستان کرمانشاه از مالیات می تواند اقتصاد استان را متحول کند.
05 بهمن 1399 - 5:38
بازدید 178
3

حاتمی اجرای این قانون را مزیتی مهم برای بخش اقتصادی استان دانست و گفت: معافیت این تعداد شهرستان از مالیات می تواند اقتصاد استان را متحول کند. به گزارش گفتمان زاگرس:هدایت حاتمی در نشست شورای برنامه ریزی استان، اظهارکرد: برمبنای ماده ۳۲ قانون برنامه ششم توسعه، هیات وزیران هر پنج سال یک بار برای شهرهایی […]

پ
پ

حاتمی اجرای این قانون را مزیتی مهم برای بخش اقتصادی استان دانست و گفت: معافیت این تعداد شهرستان از مالیات می تواند اقتصاد استان را متحول کند.

به گزارش گفتمان زاگرس:هدایت حاتمی در نشست شورای برنامه ریزی استان، اظهارکرد: برمبنای ماده ۳۲ قانون برنامه ششم توسعه، هیات وزیران هر پنج سال یک بار برای شهرهایی که نرخ بیکاری آنها از متوسط کشوری بالاتر است، معافیت مالیاتی درنظر می‌گیرد.

وی تصریح کرد: این معافیت مالیاتی برای یک دوره ۲۰ ساله و شبیه معافیتی خواهد بود که مناطق آزاد و ویژه از آن برخوردار هستند.

معاون استانداری کرمانشاه افزود: براین اساس، یازده شهرستان استان کرمانشاه هم مشمول این قانون شده و از هم اکنون سرمایه گذاری در آنها  معاف از مالیات خواهد بود.

وی اجرای این قانون را مزیتی مهم برای بخش اقتصادی استان دانست و گفت: معافیت این تعداد شهرستان از مالیات می تواند اقتصاد استان را متحول کند.

حاتمی تاکید کرد: همچنین این مسئله فرصتی برای حضور بیشتر سرمایه گذاران در استان خواهد بود و می تواند قدرت رایزنی ما را برای جذب سرمایه گذاران در استان بالا ببرد.

استان را سیاه نشان ندهیم

در ادامه این نشست بهرام  فاضلی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان هم با تاکید براینکه رسانه ها باید تلاش کنند تا چهره ای مخدوش از استان ارائه نشود، عنوان کرد: طی سه ماهه گذشته حدود ۹۰ خبر زورگیری روی شبکه های اطلاع رسانی در کشور رفته که از این تعداد حدود ۲۰ مورد مربوط به رسانه های کرمانشاه بوده، درحالیکه تعدادی از این زورگیری ها مربوط به کرمانشاه هم نبود.

وی گفت: هرچند برخی از استان ها از نظر وقوع چنین جرائمی شرایط بدتری از کرمانشاه دارند، اما تلاش کرده اند چهره ای ترسناک از خود نشان ندهند که ما نیز باید به این سمت پیش برویم تا زمینه را برای ورود سرمایه گذاران هم فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید:

سرمایه‌گذاری چینی‌ها در کرمانشاه به کجا انجامید؟

سرمایه گذاری ۳۵۰۰ میلیارد تومانی وزارت صمت در کرمانشاه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.