مرگ ۳ نفر دیگر در کرمانشاه به دلیل ابتلا به کرونا
05 بهمن 1399 - 15:40
بازدید 207
2

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۵۲ بیمار جدید با علایم بیماری کرونا بستری و ۴۱ نفر هم از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شدند. به گزارش گفتمان زاگرس:مهدی محمدی روز یکشنبه افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر در شهرستان اسلام‌آبادغرب و یک نفر در شهرستان کرمانشاه به […]

پ
پ

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۵۲ بیمار جدید با علایم بیماری کرونا بستری و ۴۱ نفر هم از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شدند.

به گزارش گفتمان زاگرس:مهدی محمدی روز یکشنبه افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر در شهرستان اسلام‌آبادغرب و یک نفر در شهرستان کرمانشاه به علت ابتلای قطعی به کووید ۱۹ فوت کردند که به این ترتیب مجموع جان باختگان استان به هزار و ۴۴۶ نفر رسیده است.  

وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۵۲ بیمار جدید با علایم بیماری کرونا بستری و ۴۱ نفر هم از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شدند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان گفت: هم اکنون ۱۸۳ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.
افزایش تعداد بستری‌ها نگران کننده است

استاندار کرمانشاه گفت: بعد از پیک سوم شاهد سیر نزولی آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا بودیم، اما افزایش تعداد بستری‌ها در هفته گذشته بسیار نگران کننده است و احتمال دارد وارد پیک چهارم بیماری کووید ۱۹ شویم که بسیار خطرناک است.

«هوشنگ بازوند» در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا که روز شنبه به ریاست دکتر روحانی و به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، به روند افزایشی تعداد بستری های استان اشاره کرد و تأکید کرد: متأسفانه آمار بستری ها از ۱۳۰ نفر به ۱۷۰ نفر رسیده است و در اگر توصیه های بهداشتی رعایت نشود خسارات زیادی ایجاد می شود و علاوه بر جان مردم، متاسفانه مشکلات معیشتی هم ایجاد می شود.

وی افزود: در هفته های گذشته بارها هشدار دادیم و از مردم خواهش کردیم و تقاضا داشتیم که توصیه های بهداشتی را رعایت کنند زیرا عملاً سیر نزولی متوقف شده و تعداد مبتلایان و بستری ها رو به افزایش است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه گزارش های ستاد ملی کرونا احتمال ابتلای کودکان و نوجوانان را در برخی استان ها پیش بینی کرده است، خاطرنشان ساخت: این روند جدید در رده های سنی پایین علایم داشته و بیمار بستری می شود و ساده انگاری شرایط علاوه بر ورود به پیک چهارم سبب افزایش مرگ و میرها مانند کشورهای اروپایی می شود.

بازوند در ادامه بر لزوم مشارکت بیشتر و همدلی و همراهی گسترده تر برای مبارزه با کرونا تأکید کرد و گفت: راه حل اصلی مبارزه با بیماری کرونا در تغییر رفتار مردم و رعایت توصیه های بهداشتی است و اگر رعایت نشود مطمئن باشید کلیه محدودیت ها و ممنوعیت های کرونایی شامل ترددها و تعطیلی مشاغل را اجرا خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

تاکنون بیش از ۱۵۰۰ پرستار در کرمانشاه به کرونا مبتلا شده‌اند

سرگردانی کرمانشاهی‌ها برای خرید دارو/ دانشگاه علوم پزشکی: دنبال داروهای کرونایی در داروخانه‌ها نگردید

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: موج چهارم کرونا در راه است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.