کشف فرار مالیاتی در کردستان/فرار مالیاتی باعث نابرابری گسترده اجتماعی شده است
05 بهمن 1399 - 16:15
بازدید 127
4

مدیرکل امور مالیاتی کردستان:با کشف فرار مالیاتی از منابع دیگر به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال امسال در مجموع، رقم قابل توجه ۳۶۰ میلیارد ریال وصول شده که به حساب خزانه واریز شده است. به گزارش گفتمان زاگرس:حسن سجودی با اشاره به اینکه فرار مالیاتی از آسیب‌های جدی در حوزه اقتصاد ایران است، اظهار داشت:  فرارمالیاتی […]

پ
پ

مدیرکل امور مالیاتی کردستان:با کشف فرار مالیاتی از منابع دیگر به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال امسال در مجموع، رقم قابل توجه ۳۶۰ میلیارد ریال وصول شده که به حساب خزانه واریز شده است.

به گزارش گفتمان زاگرس:حسن سجودی با اشاره به اینکه فرار مالیاتی از آسیب‌های جدی در حوزه اقتصاد ایران است، اظهار داشت:  فرارمالیاتی باعث نابرابری گسترده اجتماعی شده است چرا که عده‌ای با وجود استفاده فراوان از منابع داخلی با فرارمالیاتی هیچ نقشی در اقتصاد ندارند.

وی با اشاره به اینکه کردستان جزء استان‌های نمونه در بحث مبارزه با فرار مالیاتی است، اضافه کرد: به همت همکاران مالیاتی از محل کشف فرار مالیاتی ناشی از کارت‌های بازرگانی امسال تا کنون ۱۶۰ میلیارد ریال وصول شده است.

مدیرکل امور مالیاتی کردستان با بیان اینکه این کشف فرارمالیاتی با همکاری پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی و ضابطین قضایی انجام شده است، گفت: در اجرای مقررات و بازرسی سرزده اداره مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی از فعالان اقتصادی که فعالیت اقتصادی مخفی دارند در یک مورد بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال مالیاتی وصول شده است.

سجودی یادآور شد: با کشف فرار مالیاتی از منابع دیگر به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال امسال در مجموع، رقم قابل توجه ۳۶۰ میلیارد ریال وصول شده که به حساب خزانه واریز شده است.

وی با بیان اینکه تعامل مراجع محترم و ضابطین قضایی در استان کردستان در مقوله مبارزه با فرار مالیاتی مناسب و نمونه ارزیابی می شود، افزود: منابع وصولی از فرار مالیاتی مربوط به سوء استفاده کنندگان از کارت‌های بازرگانی، در تهران و سایر استان‌ها بوده که موجب تامین درآمد برای استان شده است.

مدیرکل امور مالیاتی کردستان اظهار داشت: همشهریان گرامی می‌توانند برای گزارش فرار مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی به شماره تلفن ۳۳۱۷۱۳۳۱ یا سامانه ۱۵۲۶ تماس حاصل کنند.

بیشتر بخوانید:

کشف ۵.۷ میلیارد ریال فرار مالیاتی در لرستان

مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی ایلام تا پایان سال تمدید شد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.