به کشاورزان بومی و غیر بومی که الگوی کشت را رعایت نکنند تسهیلات و نهاده داده نشود
05 بهمن 1399 - 17:48
بازدید 233
3

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:تنها کاری که می‌شود انجام داد این است که به کشاورزان بومی و غیر بومی که الگوی کشت را رعایت نکنند تسهیلات و نهاده داده نشود، اما واقعیت این است که ابزار قضایی برای  مقابله با کشاورزان که الگوی کشت را رعایت نمی‌کنند وجود ندارد. به گزارش گفتمان زاگرس:اسفندیار حسنی مقدم […]

پ
پ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:تنها کاری که می‌شود انجام داد این است که به کشاورزان بومی و غیر بومی که الگوی کشت را رعایت نکنند تسهیلات و نهاده داده نشود، اما واقعیت این است که ابزار قضایی برای  مقابله با کشاورزان که الگوی کشت را رعایت نمی‌کنند وجود ندارد.

به گزارش گفتمان زاگرس:اسفندیار حسنی مقدم در نشست مجازی با خبرنگاران در خصوص جولان کشاورزان مهاجر و نابودی منابع آب و خاک استان ، اظهار کرد: کشت و کار توسط کشاورزان غیر بومی جرم نیست اما اینکه کشت و کار  منطبق با الگوی کشت استان نباشد ما هم مخالف هستیم، ساماندهی این موضوع نیازمند خرد جمعی است.

وی تاکید کرد: تنها کاری که می‌شود انجام داد این است که به کشاورزان بومی و غیر بومی که الگوی کشت را رعایت نکنند تسهیلات و نهاده داده نشود، اما واقعیت این است که ابزار قضایی برای  مقابله با کشاورزان که الگوی کشت را رعایت نمی‌کنند وجود ندارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان خاطرنشان کرد: در جلساتی که با مسوولان قضایی و امنیتی خواهیم داشت حتما در این خصوص صحبت خواهیم کرد تا با کشاورزانی که باعث نابودی آب و خاک می‌شوند برخورد لازم صورت بگیرد.

حسنی مقدم در مورد نبود پایانه صادراتی برای محصولات کشاورزی نیز توضیح داد: احداث پایانه صادراتی یکی از مطالبات ما نیز هست و به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم، اما تاکنون اقدام مناسبی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی افزود: اگر شرایط برای حضور سرمایه‌گذار فراهم باشد، سازمان جهاد کشاورزی نیز پیگیر مجوزهای لازم خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

سردخانه محصولات کشاورزی؛ نیاز مبرم لرستان

هیچ چیزی مانع تخریب ساخت‌وسازها در اراضی کشاورزی نمی‌شود

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.