عاملان کلاهبرداری از شهروندان دهلرانی دستگیر شدند
12 بهمن 1399 - 11:34
بازدید 112
5
سرهنگ منوچهر مکی بیان کرد: با پیگیری‌های پلیس فتا و کارکنان انتظامی شهرستان عامل کلاهبرداری از شهروندان در محل وقوع جرم در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد.
پ
پ

به گزارش گفتمان زاگرس:سرهنگ منوچهر مکی بیان کرد: با پیگیری‌های پلیس فتا و کارکنان انتظامی شهرستان عامل کلاهبرداری از شهروندان در محل وقوع جرم در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران افزود: متهم در مواجهه با مستدات پلیسی به بزه انتسابی خود معترف و در جهت سیر مراحل قانونی و مطالبه به حق مردمی تویل مراجع قضائی شد.

وی گفت: افراد کلاهبردار با کمین در کنار دستگاه خود پرداز (ATM) منتظر افراد کم سواد که توان انجام کارا‌های بانکی را نداشته و با سوء استفاده از اعتماد آن‌ها مبالغی را حساب‌های آن‌ها برداشت و یا فعال نمودن رمز دوم بانکی اقدام به برداشت مبالغی از حساب آن‌ها به صورت اینترنتی می‌کنند.

سرهنگ منوچهرمکی به شهروندان بیان کرد: از در اختیار قرار دادن کارت بانکی خود به افراد ناشناس جدا پرهیز کنند و همچنین افرادی که توانایی انجام کار‌های بانکی خود را ندارند از خانواده و یا کارکنان بانک جهت راهنمایی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

دستگیری ۱۷ کلاهبردار زمین‌خوار در شهرستان دهلران

مهمترین روش مجرمان سایبری در جرایم مالی فریب قربانیان و دریافت رمز دوم بانکی ‌آنان است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.