دادستان کرمانشاه:شناسایی و برخورد با افرادی که در فضای رسانه‌ای دست به اقدامات مجرمانه می‌زنند
12 بهمن 1399 - 19:34
بازدید 141
4
دادستان کرمانشاه تاکید کرد:از پلیس فتای استان می خواهیم که روی نرم افزارهای خرید و فروش در فضای مجازی، بویژه نرم افزار دیوار که مردم بیشتر از آن استفاده می کنند، نظارت بیشتری داشته باشد و در صورت مشاهده هرگونه خرید و فروش اجناس ممنوعه آن را به دادسرای استان گزارش دهد.
پ
پ

به گزارش گفتمان زاگرس:شهرام کرمی روز یکشنبه بااشاره به توسعه روزافزون تعداد نرم افزارهای خرید و فروش در فضای مجازی، اظهار داشت: متاسفانه گاهی در برخی از این نرم افزارها بدون اینکه نظارت چندانی روی آنها باشد آگهی های خرید و فروش اجناس ممنوعه همچون سلاح و مهمات، موادمخدر و مشروبات الکلی  هم مشاهده می شود.

وی تصریح کرد: در این راستا، از پلیس فتای استان می خواهیم که روی این نرم افزارها، بویژه نرم افزار دیوار که مردم بیشتر از آن استفاده می کنند، نظارت بیشتری داشته باشد و در صورت مشاهده هرگونه خرید و فروش اجناس ممنوعه آن را به دادسرای استان گزارش دهد.

وی در ادامه بااشاره به روند افزایشی آمار مرتبط با تحرکات اراذل و اوباش در برخی از مناطق کشور و بازتاب گسترده و منفی این موضوع در سطح افکار عمومی و تاثیر این امر بر ایجاد احساس ناامنی بین  شهروندان، اعلام کرد: در این راستا، از دادستان های عمومی و انقلاب شهرستان های تابعه و معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه خواسته ایم، تا به منظور پیشگیری از تحرکات اراذل و اوباش در استان اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

کرمی خاطرنشان کرد: همچنین نیروی انتظامی با همکاری دستگاه های اطلاعاتی نسبت به شناسایی و مستندات سازی اقدامات مجرمانه این عناصر، بروزرسانی بانک اطلاعاتی اراذل و اوباش شناسنامه  دار و نوظهور و برخورد قاطع قانونی با عوامل مخل نظم و امنیت عمومی اقدام کند.

وی تاکید کرد: پیگیری ویژه پرونده های مرتبط با اقدامات مجرمانه اراذل و اوباش و برخورد قاطع با آنها نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

دادستان کرمانشاه اضافه کرد: شوراهای تامین شهرستان ها هم برنامه ریزی مستمر برای مقا بله با تحرکات اراذل و اوباش را در دستور کار خود قرار دهند و ضمن ایجاد هماهنگی لازم بین دستگاهی از بروز هرگونه ناامنی احتمالی جلوگیری کنند.

وی در ادامه اعلام کرد: همچنین برخورد با افرادی که درحالت مستی و یا استفاده از موادمخدر و روانگردان اقدام به رانندگی می کنند، در دستور کار پلیس راه و فرماندهی راهور استان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

“دیوار” برنده کلاه برداری اینترنتی

مراقب کلاهبرداری در قالب حراج های اینترنتی باشید

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.