نقش ایران در مراودات سیاسی منطقه تعیین کننده است
18 بهمن 1399 - 17:48
بازدید 119
3
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: ایران به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و پس از پیروزی انقلاب یکی از ۱۰ کشور دنیا در دستیابی به دانش هسته ای است و این در حالیست که قبل از انقلاب مستعمره بیگانگان بودیم.
پ
پ

به گزارش گفتمان:محمود ثمینی روز شنبه در آیین افتتاح مدرسه حمید ایزدپناه بخش کوهنانی شهرستان کوهدشت اظهار کرد: زحمات شبانه روزی همه زحمت‌کشان در نظام مقدس جمهوری اسلامی باعث‌ شکوفایی کشور شده است و پس از این نیز باید برای سربلندی هرچه بیشتر ایران تلاش کنیم.

وی افزود: بخش قابل توجهی از نخبگان که در مملکت خدمت می‌کنند و در عرصه های بین‌المللی می‌درخشند از مراکز روستایی رشد کرده‌اند بنابراین بسیاری از استعدادها در روستاها نهفته است و مدیران باید بیش از گذشته به امر استعدادیابی توجه کنند.

ثمینی ادامه داد: ایران به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و پس از پیروزی انقلاب یکی از ۱۰ کشور دنیا در دستیابی به دانش هسته ای است و این در حالیست که قبل از انقلاب مستعمره بیگانگان بودیم.

وی با تاکید بر تداوم تلاش ها برای کاهش وابستگی های خارجی گفت: مقاومت در جنگ تحمیلی به برکت حمایت مردم بود و اکنون نیز همه باید با همدلی، اتحاد، بدون تفرقه، انسجام بیشتر و هم افزایی منشا اثر و رفع مشکلات باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه دولت همواره اقشار آسیب‌پذیر را مورد حمایت قرار داده است اضافه کرد: خدمت به مردم به ویژه محرومان باید همیشگی و با جدیت باشد.

همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر ۲۵۰ طرح خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) کوهدشت با ۲۵۰ فقره تسهیلات و اعتبار ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و مدرسه ۶ کلاسه حمید ایزدپناه روستای بهرام بیگ منطقه کوهنانی این شهرستان با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در مساحت ۷۰۰ مترمربع با حضور محمود ثمینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، مجتبی بیرانوند فرماندار کوهدشت و دیگر مسئولان به بهره‌برداری رسید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.