داوران با ما نامهربان اند
22 بهمن 1399 - 11:48
بازدید 102
3
سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: داوری با ما نامهربان است و نمی‌دانم نامهربانی داوران تا چه موقع ادامه خواهد داشت و پنالتی‌های ما گرفته نمی‌شود.
پ
پ

به گزارش گفتمان:ابراهیم اشکش عصر امروز دوشنبه پس از تساوی تیمش در هفته سیزدهم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور، گفت: داوری با ما نامهربان است و نمی‌دانم نامهربانی داوران تا چه موقع ادامه خواهد داشت و پنالتی‌های ما گرفته نمی‌شود.

وی از عملکرد بازیکنان تیمش ابراز رضایت کرد و گفت: ما تاکنون فراتر از برنامه‌ریزی که ابتدای فصل انجام دادیم، نتیجه گرفتیم و همچنان این روند را ادامه می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی با بیان اینکه شرایط زمین برای بازی نامساعد بود، افزود: نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و با دست پر از میدان خارج شویم.

وی از برطرف نشدن مشکلات ورزشگاه شهدای ملاثانی انتقاد کرد و گفت: ما هر هفته به نوعی مهمان هستیم و هنوز نمی‌توانیم در ورزشگاه ملاثانی بازی کنیم و مسئولان در این خصوص نیز کمک نمی‌کنند.

تیم‌های استقلال ملاثانی و چوکای تالش عصر امروز در هفته سیزدهم رقابت‌های فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور، به تساوی بدون گل دست یافتند.

بیشتر بخوانید:
چند خبر از ورزش خوزستان
مدافع پارس جنوبی به تیم استقلال خوزستان پیوست

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.