آبهای کرمانشاه امسال۵نفر رابلعیدند
24 مرداد 1399 - 13:57
بازدید 134
2

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از غرق شدن پنج نفر در آبهای استان در سه ماهه ابتدایی امسال خبر داد.کد خبر:دکتر سلیم خانی با اشاره به کاهش آمار غرق شدگان استان در سال جاری گفت: در سه ماهه امسال پنج نفر در آبهای استان غرق شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با غرق […]

پ
پ

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از غرق شدن پنج نفر در آبهای استان در سه ماهه ابتدایی امسال خبر داد.کد خبر:دکتر سلیم خانی با اشاره به کاهش آمار غرق شدگان استان در سال جاری گفت: در سه ماهه امسال پنج نفر در آبهای استان غرق شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با غرق شدن ۱۰ نفر، عملا به نصف کاهش یافته است.

وی افزود: از پنج نفری که امسال غرق شدند، دو نفر در رودخانه، یک نفر در دریاچه مصنوعی سد، یک نفر در استخر شنا و یک نفر نیز در حوضچه های آبی غرق شده اند.

وی افزود: متاسفانه بسیاری موارد غرق شدگی به دلیل عدم آشنایی شناگران با فنون شنا در آبهای آزاد است و این امر می طلبد افراد از نزدیک شدن به آب رودخانه ها و سدها خودداری کنند.

خانی گفت: محیط رودخانه و سد با محیط استخر کاملا متفاوت است و بسیاری شناگران ماهر هم در این آبها غافلگیر شده و جان خود را از دست داده اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از افراد ناآشنا به فنون شنا هم خواست در محیط استخر نیز رعایت نکات ایمنی را داشته و به قسمت عمیق استخر نزدیک نشوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.