توهین به رییس جمهوری، تضعیف حاکمیت و نظام اسلامی است
24 بهمن 1399 - 10:42
بازدید 114
3
نماینده مجلس؛ نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حاکمیت متشکل از قوای سه گانه، سازمان ها و نیروهای مسلح است و اگر قرار باشد به هر بهانه ای بخشی از حاکمیت تضعیف شود ضربه به نظام است.
پ
پ

به گزارش گفتمان:شهریار حیدری با محکوم کردن توهین به دکتر روحانی رییس جمهوری کشورمان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن افزود: رییس جمهوری دارای جایگاه حقیقی و حقوقی است که هر ۲ محترم است و باید از سوی مردم به آن حرمت گذاشته شود.
وی اظهارداشت: حاکمیت متشکل از قوای سه گانه،  سازمان ها و نیروهای مسلح است و اگر قرار باشد به هر بهانه ای بخشی از حاکمیت تضعیف شود ضربه به نظام است.
نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهوری قابل نقد است ولی توهین خلاف قانون و شرع است و نقد با یک سری رفتارهای ناصحیح فرق دارد و بارها رهبری در این خصوص فرمایشاتی بیان کرده اند که باید نصب العین همه قرار گیرد.
حیدری اضافه کرد: ما دارای خط قرمزهایی هستیم که اهانت به ارکان سیاسی نظام جزو این خط قرمزها است و نباید از آن عبور کنیم.
او ادامه داد: رییس جمهوری منتخب اکثریت مردم است و باید به حرمت افرادی که به وی رای داده اند و او را انتخاب کرده اند نباید به وی توهین شود.
وی گفت: ۲۲ بهمن روزی تاریخی و مقدس و یادآور پیروزی ملت بزرگ ایران است و نباید در این روز این اقدام های ناصحیح انجام می گرفت و بهتر است همه تابع رهنمودهای مقام معظم رهبری  باشیم و اهانت کنندگان نیز اگر خود را پیرو رهبر می دانند باید از توصیه های ایشان پند بگیرند چون توهین خلاف قانون و مصلحت نظام است.

بیشتر بخوانید:
سخنگوی دولت: قوه قضائیه در موضوع توهین به رئیس جمهور ورود کند
تاملی بر سخنان طائب :اصرار بر توهین به رییس جمهور با لعاب قرینه سازی تاریخی !
واکنش آخوندی به شعار «مرگ بر روحانی» در راهپیمایی ۲۲ بهمن: چنانچه خلیفه‌کشی باب شود، این راه را پایانی نیست

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.