عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در فهرست یک درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفت.
25 بهمن 1399 - 10:33
بازدید 98
3
رییس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: این عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه با داشتن ۹۴۲ ارجاع به مقالات چاپ شده، توانسته است حد نصاب لازم برای ورود به لیست یک درصد برتر نویسندگان جهان در زمینه موضوعی مهندسی را کسب کرده و وارد این لیست معتبر شود.
پ
پ

به گزارش گفتمان:دکتر «محمود حشمتی» افزود: براساس آخرین به روز رسانی پایگاه استنادی ESI درتاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۲۱، دکتر «امین شهسوار» عضو هیأت علمی گروه مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی کرمانشاه در فهرست یک درصد دانشمندان برتر جهان در دسته موضوعی مهندسی قرار گرفت.

او گفت: براساس این گزارش، این عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه با داشتن ۹۴۲ ارجاع به مقالات چاپ شده، توانسته است حد نصاب لازم برای ورود به لیست یک درصد برتر نویسندگان جهان در زمینه موضوعی مهندسی را کسب کرده و وارد این لیست معتبر شود.

وی اظهارداشت: امروزه استناد به عنوان مهمترین شاخص تعیین میزان اثرگذاری پژوهش در سطح بین المللی پذیرفته شده است؛ بنابراین قرار گرفتن در جمع پژوهشگران یک درصد برتر دنیا، نیازمند به کارگیری راهبردهای مناسب توأم باتلاش و پشتکار مضاعف است.

حشمتی افزود: تعداد محدود اساتید راه یافته به این فهرست که عموماً عضو هیأت علمی دانشگاه های مطرح کشور هستند؛ مؤید این ادعا است.

وی همچنین اضافه کرد: تنها چند سال از آغار فعالیت آقای شهسوار در جایگاه عضو هیأت علمی این دانشگاه می گذرد و قرار گرفتن در این لیست معتبر طی چنین مدت زمان کوتاهی نشان دهنده کیفیت بالای پژوهش های انجام شده توسط او است.  اکنون ۲ هزار و ۲۰۰ دانشجو در دانشگاه صنعتی کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد ۳۰۰ نفر در ۱۷ رشته کارشناسی ارشد و هزار و ۹۰۰ دانشجوی کارشناسی نیز در ۱۰ رشته مشغول به تحصیل هستند و ۵۵ عضو هیات علمی و پنج دانشیار کار تدریس دانشجویان این دانشگاه را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید:
هفت استاد دانشگاه کردستان در بین دانشمندان برتر جهان قرار گرفتند
استاد دانشگاه رازی کرمانشاه کارواش سبز ساخت

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.