رفع ممنوعیت کشت برنج برای کشاورزان لرستانی
26 بهمن 1399 - 0:17
بازدید 261
2
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزان لرستانی دیگر برای کاشت برنج هیچ محدودیتی نخواهند داشت.
پ
پ

به گزارش گفتمان:مرتضی محمودوند امروز ۲۵ بهمن‌ماه،

با بیان اینکه با مساعدت و همکاری وزیر نفت که انصافاً تلاش کردند، موفق شدیم دو مجوز را برای اولین بار در لرستان بگیریم، اظهار کرد: مجوز خوراک پتروشیمی و مجوز خوراک پالایشگاه در بالاترین حجم و سطح، از دستاوردهای این خادم ملت، به‌عنوان نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بوده است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر این دو خبر در حوزه صنعت، یک خبر خوب هم برای کشاورزان دارم، تصریح کرد: در کمیسیون تلفیق هم موفق به رفع ممنوعیت کشت برنج در لرستان شدیم و کشاورزان لرستانی دیگر برای کاشت برنج هیچ محدودیتی نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید:
سردخانه محصولات کشاورزی؛ نیاز مبرم لرستان
لاستیک‌سازی خرم‌آباد پروژه‌ای رویایی…

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس با بیان این مطلب که ۴۰ روز از ساعت ۶ صبح تا ۲ بامداد در کمیسیون تلفیق تلاش کردیم تا در حق مردم لرستان اجحاف نشود، افزود: خدا را شاکرم که در این جایگاه توانستم تأثیرگذار باشم و کارهای متعدد دیگری از قبیل افزایش چشمگیر بودجه، بحث سدها، علی‌الخصوص سد بختیاری و … انجام دهم که همه این دستاوردها را حاصل حضور این سرباز مردم در کمیسیون تلفیق و کمیته‌های تأثیرگذار مجلس می‌دانم.

محمودوند ادامه داد: با سرمایه‌گذارانی برای هر دو پروژه خوراک پتروشیمی و خوراک پالایشگاه رایزنی کرده‌ایم و با همت استاندار، مدیران اجرایی استان، نهادهای امنیتی، نظامی و همه مردم لرستان قطعاً در آینده‌ای نزدیک این دو طرح بزرگ اجرایی خواهند شد.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.