مرگ چهره های فرهنگی داغی دردل تاریخ همدان است
25 مرداد 1399 - 7:37
بازدید 154
4

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در پیامی با تسلیت درگذشت “سیدحمید محمودی” گرافیست، طراح و شاعر جوان همدانی گفت: مرگ چهره‌های فرهنگی داغی ماندگار در دل تاریخ این دیار است و شاید تا چند دهه پروراندن امثال آنها طول می‌کشد. احمدرضا احسانی روز شنبه درگذشت این شاعر جوان را موجب تاسف و تالم اهالی فرهنگ و […]

پ
پ

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در پیامی با تسلیت درگذشت “سیدحمید محمودی” گرافیست، طراح و شاعر جوان همدانی گفت: مرگ چهره‌های فرهنگی داغی ماندگار در دل تاریخ این دیار است و شاید تا چند دهه پروراندن امثال آنها طول می‌کشد.

احمدرضا احسانی روز شنبه درگذشت این شاعر جوان را موجب تاسف و تالم اهالی فرهنگ و هنر دانست و برای خانواده آن مرحوم صبر و شکیبایی مسالت کرد. 

وی خاطرنشان کرد: پر کردن جای خالی شخصیت های فرهیخته هنر و ادب همدان کار بسیار دشواری است و نبود آنها برای همیشه در تاریخ این دیار احساس می‌شود. 

«رقص جویده» نخستین مجموعه شعر این شاعر جوان متخلص به «درخت همدانی» است که به تازگی منتشر شد. 

او سال ۱۳۷۶ در همدان متولد شد و در دانشگاه هنر اسلامی تبریز دانش آموخت و علاوه بر شاعری در طراحی و گرافیک هم مهارت داشت. 

سعید خضاعی استاد برجسته نقاشی و مهدی کاشی روزنامه نگار از قربانیان کرونا در حوزه فرهنگ و هنر همدان هستند که چندی پیش جامعه هنری استان در سوگشان نشست.

بر اساس آمار ظهر روز جمعه سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۳۳۸ هزار و ۸۲۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۶۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۹ هزار و ۳۳۱ نفر رسیده است.

به گفته سیما سادات لاری، از دیروز تا امروز ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۵۰۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۷۳ نفر از آنها بستری شدند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.