عامل تیراندازی در مهران دستگیر شد
29 بهمن 1399 - 12:44
بازدید 178
4
فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: با توجه به اهمیت موضوع ،ماموران این انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده متهم را کمتراز ۷۲ ساعت شناسایی و با شگرد های خاص پلیسی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.
پ
پ

به گزارش گفتمان: سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی بیان داشت: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری در شهر مهران که با صدای شلیک گلوله همراه بوده، سریعا اکیپ گشت انتظامی جهت صحت و سقم موضوع به محل اعزام شد.

وی اظهار کرد: برابر بررسی های به عمل آمده شخصی که در حین درگیری با استفاده از سلاح گرم قدرت نمایی کرده و قبل از حضور ماموران از محل متواری شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران افزود: با توجه به اهمیت موضوع ،ماموران این انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده متهم را کمتراز ۷۲ ساعت شناسایی و با شگرد های خاص پلیسی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم که ابتدا منکر بزه انتصابی بود با ارائه شواهد موجود و کشف سلاح شکاری غیرمجاز از وی که در مخفیگاهش به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود لب به سخن گشود و به جرم خود اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید:
دستگیری سارقان احشام در مهران
دستگیری ۵۵ نفر از مخلان نظم و امنیت در ایلام

شهبازبیگی با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه ارازل و اوباش و مجرمان نخواهد بود و پلیس با این گونه افراد برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.