اشتغال ۸۰۰ نفر به فرش بافی بازی در دهلران
02 اسفند 1399 - 11:45
بازدید 338
5
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان آبدانان گفت: از 800نفر فعال در فرش بافی 600نفر داری مدرک فنی حرفه ای هستند که تعداد 355نفر از خدمات بیمه تامین اجتماعی استفاده می کنند.
پ
پ

به گزارش گفتمان: تیمور هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ما بیان داشت :۵ کارگاه قالی بافی در شهرستان آبدانان وجود دارد که قالی های از نوع ابریشم و نخ در طرح های مختلف تولید می کنند.

وی گفت : از ۸۰۰نفر فعال در فرش بافی ۶۰۰نفر داری مدرک فنی حرفه ای هستند که تعداد ۳۵۵نفر از خدمات بیمه تامین اجتماعی استفاده می کنند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آبدانان افزود : سالیانه ۱۰۰۰متر مربع فرش دست بافت در سطح شهرستان تولید و به استان های تبریز ،اصفهان، قم و تهران صادر می شوند.

تیموری افزود : ارزش فرش های دست بافت سالیانه به ارزش ۳میلیارد تومان است.

وی اظهار داشت : کلیه قالیبافان بیمه شده و فاقد بیمه جهت دریافت تسهیلات ۲۰۰میلیون ریالی حمایتی بیمه تکمیلی قالیبافان می توانند با کد دستوری # ۳۱۰۰۰۶۶۵۵ نسبت به ثبت تقاضای تسهیلات خود اقدام نمایند.

بیشتر بخواند:
فعالیت ۵۰۰خانواده مددجوی ایلامی درزمینه قالیبافی

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آبدانان ادامه داد :۱۵۰میلیون ریال از مبلغ یاد شده از طریق بانک قرض الحسنه مهر به قالیباف پرداخت خواهد گردید و ۵۰ میلیون ریال آن بابت ۳ سال حق بیمه تکمیلی به حساب شرکت سهامی بیمه ایران واریز می شود.

هاشمی تصریح کرد : تسهیلات مذکور با نرخ سود ۴ درصد و باز پرداخت ۳۶ ماهه است .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.