یک کرمانشاهی به عنوان مدیر برتر کنترل کیفیت در کشور انتخاب شد
04 اسفند 1399 - 10:57
بازدید 121
4
مهندس «بهزاد فرخی» برای دومین بار از سوی سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان مدیر نمونه کنترل کیفیت در کشور انتخاب شد.
پ
پ

به گزارش گفتمان: فرخی در این باره گفت: کسب این رتبه کشوری حاصل ۲ دهه تجربه و فعالیت در حوزه‌های مدیریتی کنترل کیفیت در مجتمع کشت و صنعت ماهیدشت کرمانشاه است.

وی بررسی شاخص‌های اصلی و آموزشی را مدنظر مدیران کشوری برای تعیین نفرات برتر دانست و ادامه داد: فعالیت‌های علمی، تعداد مقالات بین‌المللی، فعالیت‌های انجام شده و انطباق محصولات تولید شده برای شرکت جزو اولویت‌ها و معیارهای اصلی تعیین مدیران برتر کنترل کیفیت در کشور است.

فرخی که متولد سال ۵۴ و اهل اسلام‌آبادغرب است کسب این موفقیت را حاصل زحمات همه همکاران خود عنوان کرد و اظهار داشت: برای تعیین نفرات برتر، اولین بار در استان مرحله ارزیابی انجام می‌شود و در نهایت نفرات برتر با نظر معاونین اداره استاندارد و با توجه به امتیازهای کسب شده معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:
طرح ارزیابی عملکرد مدیران الگوی کشوری شد
استانداری کرمانشاه در حوزه اطلاع رسانی، دستگاه اجرایی برتر کشور شد

این مدیر کرمانشاهی که هم‌اکنون به عنوان مدیر کنترل کیفیت مجتمع کشت و صنعت ماهیدشت کرمانشاه مشغول فعالیت است، دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع غذایی است و همچنین چندین مرحله مسوول فنی منتخب، جزو کمیته متناظر کدکس بین‌الملل، نماینده ایران در سازمان ISO، عضو انجمن صنفی صنایع روغن نباتی و مشارکت در تدوین استانداردها و تعیین ضوابط بهداشت و درمان بخشی از موفقیت‌ها و فعالیت‌های فرخی است.

استاندار کرمانشاه روز یکشنبه در مراسم تجلیل از واحدهای نمونه استاندارد استان کرمانشاه از مهندس فرخی با اهدا لوحی تقدیر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.