رئیس مجمع نمایندگان خوزستان:ستاد ملی کرونا با قرنطینه خوزستان موافقت نکرد
04 اسفند 1399 - 19:30
بازدید 188
3
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت:از روز جمعه (یکم اسفندماه) که معاون وزیر بهداشت در استان خوزستان حضور یافت، درخواست داشتیم که خوزستان تعطیل و قرنطینه شود بنابراین در روز شنبه پیشنهادهایی به ستاد ملی کرونا ارائه شد تا این درخواست مورد تایید قرار بگیرد اما متاسفانه ستاد ملی کرونا با این درخواست موافقت نکرد.
پ
پ

به گزارش گفتمان: سید کریم حسینی اظهار داشت:به عنوان رئیس مجمع نمایندگان خوزستان از رئیس جمهور درخواست می‌کنم که تعطیلی دو هفته‌ای و قرنطینه استان خوزستان را تایید کند؛ در این زمینه با معاون رئیس جمهور نیز صحبت شده تا این مساله را پیگیری کند.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد خوزستان قرنطینه و تعطیل شود، افزود: به عنوان رئیس مجمع نمایندگان خوزستان از رئیس جمهور درخواست می‌کنم که تعطیلی دو هفته‌ای و قرنطینه استان خوزستان را تایید کند؛ در این زمینه با معاون رئیس جمهور نیز صحبت شده تا این مساله را پیگیری کند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر استان خوزستان تنها استان کشور است که وضعیت قرمز دارد و ۱۱ شهری که در کل کشور دچار وضعیت قرمز شیوع کرونا هستند، در خوزستان قرار دارند بنابراین قرنطینه و تعطیلی خوزستان، امری بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

حسینی افزود: ما نگران هستیم که نتوانیم پاسخگوی مراجعات مردم به بیمارستان‌ها باشیم.

وی بیان کرد: هر چند تعطیلی و قرنطینه استان خوزستان تنها بخشی از کار است اما در شرایط کنونی، این موضوع یکی از اصلی‌ترین مطالبات نمایندگان است که از رئیس جمهور پیگیر آن هستیم.

بیشتر بخوانید:
تعطیلی ادارات هنوز به خوزستان ابلاغ نشده است
تعطیلی یک هفته ای پایانه های مرزی شلمچه و جذابه

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان افزود: پیگیری‌هایی انجام شده تا این درخواست مورد قبول قرار بگیرد و منتظر هستیم که رئیس جمهور نظر خود را در این خصوص ارائه کند.

وی گفت: تعطیلی قطعا ضررهایی به کسبه و بازاریان وارد خواهد کرد اما در شرایط فعلی آنچه حائز اهمیت است، سلامت مردم خوزستان است زیرا مردم به شدت در خطر بیماری قرار دارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.