بررسی وضعیت حقوق شهروندی در بیمارستان‌های همدان
05 اسفند 1399 - 11:51
بازدید 116
6
مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:ستاد صیانت از حقوق شهروندی در قالب تیم‌های سه و چهار نفره بررسی وضعیت بیمارستان ها را از هفته آینده آغاز می کنند.
پ
پ

به گزارش گفتمان: «محمد کریمی» روز سه‌شنبه اظهار داشت: ستاد صیانت از حقوق شهروندی در قالب تیم‌های سه و چهار نفره بررسی وضعیت بیمارستان ها را از هفته آینده آغاز می کنند.

وی اضافه کرد: اعضای این ستاد بررسی وضعیت وسایل و تجهیزات بییمارستان ها، رعایت حقوق بیمار، نحوه برخورد کادر درمان با بیماران و وضعیت عفاف و حجاب را در دستور کار دارند.

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: بهمن ماه سالجاری واحد نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی ۲۶۳ نوبت اقدام به سرکشی و بازرسی از وضعیت مطب ها و بیمارستان ها کرده است.

کریمی اضافه کرد: چهار واحد از جمله یک واحد دندان سازی متخلف و بدون مجوز، یک واحد ماساژ درمانی و ۲ واحد درمانی متخلف دیگر به علت رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی پلمب شد.

بیشتر بخوانید:
برخی دستگاه‌های اجرایی همدان بخشنامه‌ کرونا را رعایت نمی‌کنند
محدودیت‌های کرونایی همدان اعلام شد

وی از صدور ۲۷ مورد اخطاریه کتبی برای مطب هایی که اصول بهداشتی را رعایت نکرده بودند خبر داد و افزود: در بازدید های صورت گرفته به ۱۵ واحد درمانی به علت کمبود تجهیزات مورد نیاز، رعایت نکردن فاصله گذاری فیزیکی و نقص ساختمانی تذکر داده شد.

کریمی اظهار داشت: ۱۰ تیم سه نفره نظارتی برای بررسی مراکز مختلف درمانی و بیمارستان های استان تشکیل شده که فعالیت این تیم های بازرسی متناسب با شرایط استان در خصوص شیوع ویروس کرونا و تعداد مبتلایان برای بررسی میزان رعایت پروتکل های بهداشتی، تغییر می کند.

همدان دارای ۹۰۳ مطب، ۵۳۲ داروخانه و ۲۵ بیمارستان و مراکز جراحی محدود است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.