تشدید نظارت بازرسان در بازار شب عید
05 اسفند 1399 - 13:11
بازدید 229
4
مدیرکل استاندارد ایلام با بيان اينكه نظارت ها در بازار شب عيد و اين ايام تشديد خواهد شد، گفت: در اين بازرسي ها، كالاهاي مشمول استاندارد اجباري، كنترل و با توزيع كالاهاي فاقد پروانه استاندارد برابر قوانين رسيدگي و برخورد خواهد شد.
پ
پ

به گزارش گفتمان: مهناز همتی اظهار داشت: به منظور کنترل بر کیفیت کالاهای عرضه شده و همچنین داشتن نشان استاندارد، بازرسان این اداره کل در قالب گشت های مشترک با حضور نماینده های سازمان حمایت از مصرف کنندگان، تعزیرات حکومتی، اصناف، اماکن و بهداشت به صورت روزانه از مراکز عرضه بازرسی و نظارت به عمل می آید.

مدیرکل استاندارد ایلام با بیان اینکه نظارت ها در بازار شب عید و این ایام تشدید خواهد شد، گفت: در این بازرسی ها، کالاهای مشمول استاندارد اجباری، کنترل و با توزیع کالاهای فاقد پروانه استاندارد برابر قوانین رسیدگی و برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون نمونه برداری از سطح بازار و بازرسی های متعددی در حال انجام است، افزود: بازرسان این اداره کل در قالب گشت های مشترک تا پایان نوروز تمرکز ویژه ای روی مواد غذایی و سایر کالاها مصرفی شهروندان در این ایام خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:
رصد وضعیت کالاهای اساسی در آستانه ایام پایانی سال در ایلام
توزیع ۱۲۸۸تن برنج در بازار استان در راستای کنترل قیمت ؟!/پس چرا قیمت کنترل نشد ؟!

همتی یادآور شد: مصرف کالای با کیفیت و سالم حق همه شهروندان است و تولید کنندگان و عرضه کنندگان باید برای جلب رضایت مشتریان خود در راستای تولید چنین کالاهایی اقدام کنند.

همتی در پایان خاطر نشان کرد: مردم از کالایی استفاده کنند که نشان استاندارد داشته باشد و جهت اطمینان از صحت علامت استاندارد و سلامت محصول خریداری شده خود می توانند کد ده رقمی زیر علامت استاندارد را به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ از طریق پیامک ارسال نمایند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.