مردم باید به اندازه مصرف خود کالاهای مورد نظر را تهیه کنند
06 اسفند 1399 - 22:12
بازدید 114
6
معاون استاندار لرستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت:با همکاری دستگاههای دولتی از جمله تعزیرات حکومتی ، سازمان صمت و جهاد کشاورزی این مهم انجام می پذیرد اما بخش مهم آن مشارکت مردم است.
پ
پ

به گزارش گفتمان: “اسد عبدالهی” عصر چهارشنبه در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار کشور که با حضور استانداران و معاونین اقتصادی و اعضای ستاد تنظیم بازار استان های سراسر کشور بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار داشت: در این جلسه با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و ضرورت تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در شب عید و  همچنین نزدیک بودن ماه مبارک رمضان و به منظور نظارت بر بازار و لزوم کنترل قیمت ها تدابیری اندیشیده شد تا در این ۲ مقطع با تدابیر و اقدامات لازم ، تغییر قیمت ها و  بازار کنترل شود.
معاون استاندار لرستان با اشاره به تنش های ایجاد شده در روزهای اخیر در برخی از کالاها از جمله گوشت مرغ و روغن نباتی مورد نیاز مردم گفت: در این زمینه تصمیماتی اتخاذ شد که کالاهای مورد نیاز به اندازه کافی تامین شده و در اختیار همه استانها قرار می‌گیرد.
عبدالهی با اشاره به اینکه کالاهای اساسی به اندازه کافی ذخیره شده است افزود: در این جلسه مقرر شد برای کنترل بیشتر بازار و قیمت ها، استانهای هم جوار با هم اندیشی و رایزنی و در صورت نیاز کالاهای اساسی مورد نیاز را با هم مبادله کنند.

بیشتر بخوانید:
تشکیل ۱۵۱ پرونده تخلفاتی اصناف لرستان در طرح نظارتی یلدا
مردم با توجه به سرانه مصرف خود خرید کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در خصوص کنترل و نظارت بر بازار گفت: با همکاری دستگاههای دولتی از جمله تعزیرات حکومتی ، سازمان صمت و جهاد کشاورزی این مهم انجام می پذیرد اما بخش مهم آن مشارکت مردم است.
وی با اشاره به شایعات و بحث های روانی اظهار داشت: متاسفانه برخی از اوقات این موضوع باعث افزایش قیمت برخی از کالاها می شود و مردم باید به اندازه مصرف خود کالاهای مورد نظر را تهیه کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.