احتمال تعطیلی بازار شهرستان دورود وجود دارد
10 اسفند 1399 - 19:41
بازدید 189
5
فرماندار دورود؛ فرماندار دورود گفت:برای جلوگیری از تعطیلی بازار نیازمند همکاری مردم در رعایت پروتکل ها هستیم تا رنگ زرد به نارنجی تغییر نکند.
پ
پ

به گزارش گفتمان: خدانظر دریکوند در جلسه ستاد شهرستانی مدیریت و پیشگیری کرونا افزود: برای جلوگیری از تعطیلی بازار نیازمند همکاری مردم در رعایت پروتکل ها هستیم تا رنگ زرد به نارنجی تغییر نکند.

وی با تاکید بر ضرورت اقدامات پیشگیرانه ادامه داد: مصوبات و تصمیمات ستاد کرونا به دلیل حفظ سلامت مردم است و هیچگونه کم کاری از هیچ مسئولی پذیرفته نیست.

دریکوند اظهار داشت: اصناف نیز باید با ستاد مدیریت کرونا همکاری داشته باشند و از پذیرش و ارائه خدمات فروش به افراد بدون ماسک خودداری کنند.

وی با بیان اینکه حضور مداحان در مراسم ترحیم همچنان ممنوع است، افزود: تالارها مجاز به استفاده از یک سوم ظرفیت برای برگزاری مراسم عروسی هستند به طوری که تنها به اندازه یک سوم صندلی در محیط تالار وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید:
ورود ارباب رجوع به ادارات لرستان ممنوع شد
ساده انگاری کرونا و انتشار ویروس بی‌خیالی

وی خاطرنشان کرد: از برگزارکنندگان مراسم ترحیم و عروسی تعهد کتبی مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی اخذ می شود و صاحبان مجالس عزا و عروسی موظف به رعایت مفاد تعهد نامه هستند.

وی اضافه کرد: زمان تشییع در آرامستان دورود را شهرداری و ستاد ترحیم به اطلاع  صاحبان مصیبت می رسانند، حضور مدیران در مراسم تشییع و ترحیم ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد جدی صورت می گیرد.

شهرستان دورود اکنون در شرایط زرد کرونایی قرار دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.