نقش رسانه‌ها در انتخابات تاثیر گذار است
25 اسفند 1399 - 22:01
بازدید 219
4
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: کاری که امروز رسانه ها و بلندگوهای معاند برای آن تلاش می‌کنند مقابل مشارکت حداکثری بوده و ناامید کردن مردم، بی تاثیر نشان دادن رای مردم و القای ناکارآمدی انتخابات هدف آن ها قرار گرفته است.
پ
پ

به گزارش گفتمان: «حسین خوش اقبال» عصر دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان در دفتر معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، تبیین و آگاهی رسانی را مهم ترین نیاز مرحله قبل از انتخابات دانست و گفت: می طلبد که رسانه ها در انجام این ماموریت و مسوولیت مهم با دغدغه مندی و تلاش خود زمینه ساز حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه افزود: کاری که امروز رسانه ها و بلندگوهای معاند برای آن تلاش می‌کنند مقابل مشارکت حداکثری بوده و ناامید کردن مردم، بی تاثیر نشان دادن رای مردم و القای ناکارآمدی انتخابات هدف آن ها قرار گرفته است.

خوش اقبال با بیان اینکه رسانه ها افسران جنگ نرم نظام اسلامی در مقابله با تحریفات، تخریب ها و امواج مسموم هستند، تصریح کرد: رهبری انقلاب در سخنان اخیر خود بر حضور فعالانه و خستگی ناپذیر جوانان در فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم تاکید داشتند.

او یادآوری کرد رسانه ها نگذارند که فضای مجازی جولانگاه امواج مخرب و مایوس کننده جبهه معاندان بشود.

وی سومین راهبرد رسانه ها در انتخابات را دعوت از همه دلسوزان، افراد متخصص و مجرب برای حضور در انتخابات دانست و گفت: در کنار رقم خوردن مشارکت حداکثری، ارتقای کیفیت انتخاب و تقویت رقابت نیز نیاز به توجه دارد.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه همچنین مهم ترین محور برای مجریان انتخابات را حفظ بی طرفی، سلامت و امنیت انتخابات عنوان کرد و افزود: علاوه بر این، رقابت و مشارکت نیز حائز اهمیت است که برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هرچه مردم نسبت به امنیت و سلامت انتخابات اطمینان داشته باشند مشارکت بیشتری شاهد خواهیم بود افزود: به مسوولان ستادهای انتخاباتی در شهرستانها تاکید داشته ایم که ارتباط مستمر و مداوم جهت تنویر افکار عمومی با رسانه ها داشته باشند.

حسین خوش اقبال در ادامه با تاکید بر اولویت حفظ سلامت جامعه از رسانه ها خواست که با اطلاع رسانی و اقناع بخشی تجمعات مردم در جمعه آخرسال و چهارشنبه سوری به کمترین حد برسانند.

بیشتر بخوانید:
دادگاه برای رسانه آخر خط نیست !/ضرورت گذشت مدیران از خطاهای سهوی رسانه های رسمی !
رسانه ها زبان گویای جامعه برای بیان مشکلات مردم وخدمات نظام هستند

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه اعلام کرد تا پایان روز ششم ثبت‌نام (دوشنبه ۲۵ اسفندماه ) آمار ثبت‌نام شدگان تایید شده داوطلبان شورای شهرهای استان به ۶۶۰ نفر رسیده که از این تعداد ۶۲ نفر زن و ۵۹۸ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۲شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.